Pengedar Shaklee Malaysia: Kenyataan Shaklee pada Alfalfa (Versi BM)

Jangan sebarangan tuduh produk shaklee sesuka hati tanpa bukti...  baca la.. Alfalfa memang dijamin selamat. Rasa bertuah join company yang bertanggungjawab, jaga imej pengedar dan produk.

Minggu lepas ramai yang viralkan tentang alfalfa yang menyebabkan kematian seorang pelajar Universiti. Sebegai pengedar yang berilmu kami sedikit pun tak pernah risau sebab kami yakin pihak Shaklee management pasti akan buat sesuatu. Ingat, sebelum ada bukti atau apa-apa jangan jatuhkan imej produk Shaklee tahu... Silap hari bulan boleh kena tindakakn mahkamah. 

Kelmarin semua Pengedar Shaklee terima kenyataan tentang Alfalfa melalui email bahasa inggeris. Jadi, hari ni saya nak translate ke bahasa Malaysia supaya lebih ramai yang boleh faham. 

Produk Shaklee bebas dari sebrang isu

Alfalfa shaklee bebas dari sebarang isu; shaklee; shaklee selamat

Kenyataan Shaklee atas Alfalfa complex


Tidak ada sebarang kaitan antara penggunaan produk Alfalfa Shaklee dengan sebarang masalah kesihatan. Alfalfa Shaklee telah dipasarkan selama lebih 50 tahun, dengan berpuluh-puluh juta hidangan setiap hari dengan selamat oleh lebih daripada satu juta pengguna tanpa sebarang kesan negatif. Alfalfa Shaklee adalah formulasi terdiri daripada alfalfa yang sangat tulen, yang dianggap sebagai makanan raja menbekalkan pelbagai vitamin, mineral, flavonoid dan serat. 

Di Shaklee kami terlibat di sebalik profil keselamatan yang sangat baik untuk semua produk kami. Dalam tempoh 60 tahun yang lalu, produk Shaklee telah menjadi salah satu produk yang paling selamat dalam industri. Kami menjalankan lebih daripada 80,000 ujian setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan setiap produk kami.

Makanan tambahan Shaklee dirumuskan berdasarkan kajian klinikal dan epidemiologi dan selamat digunakan oleh beratus-ratus beribu-ribu pengguna di seluruh dunia setiap tahun. Ia direka untuk melengkapkan gaya hidup yang sihat. Mengisi jurang nutrisi yang mungkin berlaku dan membantu menyokong fungsi badan yang optimum.

Ni la kenyataan yang dikeluarkan oleh Shaklee management. tak perlu stress lagi, saya dah kata banyak kali produk shaklee ni 100% selamat. Berminat nak tahu lebih boleh hubungi saya. 

Terima Kasih!

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top