Shaklee Lawas : Kesihatan Minda

Sertai kami pada Health & Wellness talk untuk mengetahui bagaimana nutrisi membantu dalam kesihatan minda anda.






Topik-topik yang menarik :-

  • Anak kurang tumpuan di kelas? 
  • Anak mempunyai daya ingatan yang lemah?
  • Bagaimana untuk mengurangkan risiko berkaiatan minda apabila usia semakin meningkat?
  • bagaimana memaksimumkan tahap ingatan serta meningkatkan daya tumpuan? 
Berminat nak sertai kami? Semua adalah PERCUMA! Tujuan talk ini adalah memberi kesedaran kepada ramai tentang kesihatan minda. 

Tarikh : 10.4.2015
Masa : 7.30pm - 9.30pm 
Tempat : Hotel Sri Malaysia, Lawas 

Jika berminat untuk sertai SMS/whataps saya Nama dan contact number anda serta berapa bilangan yang akan hadir. 014-8715350

Contoh :
H&W Lawas (Alicia) 014-8715350 8orang 

Saya akan tempahkan tempat untuk awal. Seminar ini tidak formal jadi anak-anak semua boleh serta juga. 

SEE YOU !
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top