Shaklee Lawas : Sambutan hebat tentang kesihatan minda!

Sesi BOM Dan Health and Wellness berkaitan kesihatan Minda telah pun selesai dengan lancarnya. Secara ringkasnya 95% yang datang adalah suri Rumah sepenuh masa. Feedback yang saya dapat daripada audience, jika suri Rumah boleh buat shaklee business dari Rumah kenapa tidak kami cuba dan boleh lah bantu suami. Ramai orang dah cuba shaklee dan jadikan sebagai side income malah ramai juga yang berjaya adalah suri rumah. Memang tidak di nafikan. Hanya tanya pada diri mahu atau tidak sahaja. 

shaklee lawas
Pendaftaran bermula
Terima Kasih Warga Lawas

Hadir ke seminar Shaklee bukan saja dapat ilmu, tetapi juga berpeluang dapat produk shaklee secara PERCUMA jika dapat jawab soalan. Bestkan?
Tahniah kepada mereka yang dapat hadiah.... Ni ja gambar yang saya sempat... Sorry ya..

Bekal suri rumah menjana pendapatan
Sharing testimoni tentang set asma kanak-kanak



Bila ada masa lebih, saya akan tulis satu entry tentang testimoni Priscilla.Terima kasih kerena sudi kongsikan pengalaman anda dengan produk shaklee.

Leader lawas: Anak bukan halangan untuk tidak hadir kelas

Topik pada malam itu adalah kesihatan minda, jom saya nak kongsi sedikit tentang kesihatan minda. Apa yang anda tahu tentang minda? 

Minda mengawal segala pergerakan yang anda lakukan, seperti :
- Pemikiran
- Perasaan
- Kelakuan
- Pencermaan 
- Pekerti
- Keputusan
- Interaksi 
- Penilaian

Tahukah anda Manusia kehilangan 1 gram otak setahun? 

Jom kita buat semakan adakah fungsi otak anada semakin lemah? Tick (/) pada mana yang berlaku pada anda. Jika lebih dari 4 maka fungsi otak anda semakin lemah.

1) Lupa nama seseorang yang anda kenal lama
2) Lupa apa yang anda akan katakan semasa bercakap
3) Lupa apa yang saya ingin lakukan ketika pergi ke tempat lain
4) Mencari barang yang baru saja diletakkan 
5) Tidak dapat mengingati kata-kata tertentu


Jangan risau jika fungsi otak anda semakin lemah, Shaklee ada beberapa cadangan produk untuk kesihatan dan fungsi minda yang baik. Shaklee mempunyai set kanak-kanak sehingga dewasa dan tua. 


 
Shaklee lawas
Terima kasih pada warga Lawas yang datang. Orang Lawas sangat sporting. Hebat la orang Lawas. InsyaAllah next sesi kita jumpa lagi!!

Semalam saya dapat whatApps kata "Ada kwn saya yang frust xdpt dtg taklimat smlm". Ni mesti kes kawan kasi jealous.Tidak pa.. just add saya di Facebook Alicia Dania Lee dan sentiasa mengikuti perkembangan status. Harap kita dapat jumpa di masa akan datang!

Apa tunggu lagi jika anda mahu dan perlukan side income boleh hubungi saya 014-8715350 saya sedia membimbing anda!


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top