Shaklee Labuan : Suri Rumah Menjana 4 angka Dari Rumah

Entry eksklusif hari ini adalah khas untuk Supervisor Fatimah Binti Kiling dari organisasi kami.


fatimah Shaklee

Kami kenal melalui suami beliau, disebabkan kerja di syarikat yang sama dahulu. Suami beliau kerap order produk Shaklee dari saya. Selepas, menerangkan tentang keistimewaan ahli shaklee dengan beliau, beliau pun terbuka hati nak join Shaklee pada 21hb Feb 2014, pada mulanya semangat beliau memang hebat dan semakin hari kian jatuh semangat beliau  sehingga 3-4 bulan beliau langsung tidak dapat apa-apa bonus dari Shaklee. 

kita akan menghadapi banyak cabaran untuk mengejar impian kita. Jika kita tidak mempunyai motivasi yang tinggi maka kita akan putus asa. Itu sebab, kena cari upline yang sanggup guide, memberi motivasi dan membantu anda. Selepas, sesi "motivasi" melalui panggilan beliau mengguna masa 3 bulan untuk naik ke rank Supervisor. Hebat bukan? 

Ilmu juga penting untuk membawa anda ke arah kerjayaan. Jika tanpa ilmu anda akan rasa kurang yakin, apa lagi bisnes kami ni bisnes produk kesihatan. Jadi ilmu itu penting! group kami sentiasa mempunyai kelas offline dan juga online untuk ahli-ahli di organisasi kami.

Alhamdulilah siapa sangka sebagai suri rumah penuh masa dan kini mampu menjana pendapatan 4 angka dari rumah, mampu membantu suami untuk meringankan beban rumah tangga. Selepas pelbagai cabaran jatuh dan naik balik kini dia seorang leader yang sangat kental untuk menghadapi setiap cabaran dalam bisnes! 

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi d atas rezeki harini..Alhmdulillah harini closing ‪#‎shaklee‬ yg sggh mcabar buat my mommy Alicia Dania Lee..tlalu byk cobaan n dugaan..dan Alhmdulillah harini sy berjaya naik ke level seterusnya dlm shaklee..
Wlupon tlalu byk cubaan dn pernah satu tahap sy down/xda semangat mo buat shaklee ni sbb d permulaan sy buat shaklee sy dapat bonus 2 angka saja slama bbrp bulan sy rasa mcm hmmm sikitnyaa(xbsyukur)..,pastu sy rasa malas xda semangat mo sharing SEBABNYA...SY X YAKIN N TAK BERANI MO SHARING DEPAN CUSTOMER..tetapi..Alhmdulillah smangat sy ter"cas" blk setelah mdgr nasihat dr mommy shaklee sy..Dari situ sy rajin ikut health n wealth talk ttg shaklee..dari sini sy Ada keyakinan utk buat sharing ttg produk shaklee..
Terima kasih sgt2 pd sis alicia sbb tlalu byk membantu sy sehingga sy ke level ini..
Setahun suda sy join shaklee..Dari shaklee jgk la sy mula bjinak2 ikut bjual d tamu on9 Ujana sehingga ke harini..kerana sis alicia jgk la tercipta nya produk sy ‪#‎cornflakesmadupedas‬ hi hi
Terima kasih jgk pd tulang blakang sy..Suami tercinta(wlupon kdg2 marung2 mo p cod hihi) Jeangga Yus..naufal n rayyan..Ummi syg kamu b3 ketat2...
Tqvm jgk pd kak Siti Aisah Mohd Ibrahim..by bg nasihat n tunjuk ajar..tq sifu hihi
Alhamdulillah ya Allah..
Kpd downline sy..kalian pun bole dapat apa yg sy dapat harini..kuncinya..,,NAK SERIBU DAYA XNAK SERIBU DALIH..USAHA TANGGA KEJAYAAN..BAGAIMANA USAHA KITA BEGITULA HASILNYA..

Siapa angka peluang yang diberikan oleh Shaklee mengubah segalanya bagi beliau, bukan sahaja dari segi kewangan malah dari segi hubungan sesama insan dengan niat membantu lebih ramai orang mempunyai kehidupan yang sihat dan suri rumah bepeluang menjana pendapatan dalam Shaklee seperti beliau. 

Berminat nak tahu tips bagaimana beliau berjaya dengan hanya bermodalkan RM85?

PM Arafat Qistina beliau adalah antara leader kami yang berjaya. 

Mahu sertai kami?

Fatimah 016-8363898

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top