Shaklee Labuan : Kelas Asas dan Demo vitamin Shaklee


Kelas shaklee, training shaklee


Dapat berita meletop lagi petang tadi... 
Berita Master Norita akan turun padang join kelas kami di Labuan.... Yipeee.... Gembira tak terkata.... Pasti ramai downline dibawah organisasi saya juga teringin mau jumpa beliau in person. Master Norita adalah "nenek Shaklee" saya, beliau sudah 16 Tahun dalam bisnes Shaklee. Beliau dahulu adalah seorang cikgu kini merupakan seorang jutawan. Nak tau rahsia beliau? Jangan lupa datang Kelas ya... Jumpa beliau yang berkulit gebu, licin dan halus. TETAPI hanya terbuka untuk member di bawah organinasi kami. *Sorry yer* Segala adalah PERCUMA untuk organisasi kami!

Apa itu kelas asas? 
Ramai lagi walaupun ahli baru mahupun lama masih kurang faham tentang latar belakang syarikat, tentang vitamin, tentang pengiraan UV, tentang impian dan sebagainya... Kelas ni adalah untuk anda lebih jelas dan bagaimana untuk terangkan kepada customer anda dengan lebih yakin. Ramai yang masih tidak tahu apa matlamat dan apa sebenar mereka mahukan, hadirlah kelas ni, anda pasti akan lebih jelas dengan impian anda... Kelas ni juga membantu anda menghadapi cabaran ekonomi pada tahun 2015. 

Bukan sekadar kelas biasa, tetapi juga sambut birthday si kecil kak siti. Jadi, bawa la anak-anak dan suami anda untuk meriahkan sambutan pada hari Ahad nanti.... 

Tempat : Hotel Mariner, Labuan 
Masa : 7:30pm
Tarikh : 14 Dec 2014

Sesiapa downline saya yang mempunyai masalah kenderaan sila hubungi saya awal. 014-8715350
Ingat "dimana ada kemahuan disitu ada jalan"

Jangan datang tangan kosong ya, bawa buku nota shaklee anda dan catat apa yang penting.
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top