Shaklee Labuan : Jelek kulit saya dulu kak...

Entry yang sangat pendek hari ni. 

Vita C shaklee


Cerita awal pagi... saya tunjuk gambar Nisa yang dulu dengan sekarang. "Jeleknya kulit saya dulu kak..." 

Kilik Disini

Cara pemakanan vitamin yang betul, pasti mujarab dan berkesan! jadi, beli la supplement anda dengan pengedar sah yang berilmu. Jangan beli di merata tempat yang tidak memberi konsultasi cara pemakanan. Jadila pengguna yang bijak.

Penghantaran ke seluruh Malaysia, & Indonesia. Free konsultasi kesihatan khas utk customer saya. 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top