Shaklee Labuan: Kulit kusam? Berjerawat? Berminyak?

Sempena end year sales, Shaklee mempromosikan Vita C dan Vita E. Jadi, saya nak ambil kesempatan ini untuk berkongsi dengan anda lebih tentang Vitamin C yang paling laris dipasaran... 

Kita layan dulu gambar ni.... 

Kulit berminyak, kulit kusam, berjerawat, parut


Siapakah dia? Nama dia Nisa, dari Indonesia. Pembantu rumah makcik saya, dan juga assistant saya dalam bisnes vitamin saya. hihihi... Sesiapa yang selalu datang rumah ambil stok apabila saya tiada di rumah memang kenal Nisa. Saya memberi Nisa sebotol Vita C sebagai ganjaran dalam membantu bisnes vitamin saya. Kulit Nisa memang berminyak, berparut, berjerawat dan kusam.... Nisa ambil Vita C secara konsistent sehari 2 biji dan selepas 3 bulan ni la hasil dia... Hebatkan? 

Nisa juga mempunyai resdung yang teruk, setiap awal pagi memang bunyi bersin dia sangat kuat dan berterusan sehingga beberapa minit, bersin dia yang kuat tu seolah-lah bunyi alarm untuk setiap satu dalam rumah tu. Selepas, Nisa mengambil Vita C shaklee, lama kelamaan bunyi bersin dia makin berkurangan sehingga kami sendiri tidak sedar yang dia sudah bangun.   

Sekarang botol ke2 dia makan... anda sendiri nilai kulit dia sekarang. Dia gembira dapat makan vitamin free, saya juga gambira yang dia makin sihat dan cantik... 

Baca -> VITA C 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top