SHAKLEE MALAYSIA : Supplement yang pelajar mampu beli

Impian semua yang bergelar pelajar adalah tamat belajar dalam tempoh yang ditentukan dan dapat keputusan cemerlang dalam bidang masing-masing.


Pemakanan sebagai seorang pelajar, aspek ganggu mata pelajaran
Finally!
Merata-rata pelajar mempunyai impian yang sama, tetapi apakan daya bila tinggal berjauhan dengan keluarga. Makan tidak terjaga, kerap minum air bergas dan bergula, kerap makan makanan goreng dan makanan ringgan dan sebagainya. Tekanan terhadap tugasan yang diberi oleh pensyarah, badan makin lemah, muka mula berjerawat, berat makin meningkat atau menurun secara mendadak... hal ini semua dipengaruhi oleh nutrisi.

Selepas tamu gadang di UMSKAL last week, hari ni saya teringin nak sharekan set vitamin yang pelajar kolej atau universiti mampu beli tanpa fikir berkali-kali. Set ni bukan set baru cuma saya pilih apa yang betul-betul penting buat anda sebagai student. Saya pun pernah hidup sebagai seorang student juga. 

Sebenarnya nak berjaya bukan saja bergantung pada usaha belajar dan fokus kepada subjek semata-mata. Banyak lagi aspek lain yang boleh membantu anda menjadi seorang yang cermelang seperti permakanan yang sihat seorang pelajar itu. 

Sebagai contoh seorang pelajar yang lupa atau sengaja tidak breakfast akan mengalami kehilangan nutrien dan akan berasa mengantuk dalam kelas disebabkan tiada sumber tenaga untuk dicernakan. Mulalah fokus terganggu dan pembelajaran terjejas. Penting kan pemakanan sihat ni? 

Makanan tambahan atau vitamin untuk pelajar memang penting dalam menyediakan para pelajar lebih sihat dari aspeck menyeluruh iaitu luaran dan dalaman. 

Jom kita tengok apa yang Shaklee tawarkan kepada pelajar...  


1. Meal Shake RM113.75 (544g)
- Meal Shake ni semua untuk semua golongan dari umur 1 tahun keatas... 
- Meal Shake sesuai untuk semua yang tidak sempat makan sarapan pagi. Pentingnya Sarapan pagi, Baca Disini.
- Sangat bagus sebagai sarapan pagi kerana ia mengandungi nutrien lengkap untuk memberi khasiat kepada pelajar. 
- Nak tau lebih tentang Meal Shake? Kilik Disini... 


sarapan berkhasiat untuk student

Atau

2. Omega Guard RM136.00 (90 biji) 
 
Jika ada budget lebih boleh la ambil Omega ni, sebab pengambilan Omega Guard dapat membantu kita untuk meningkatkan kecerdasan otak, mudah mengingati dan lebih fokus. 
-  DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, mengalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang diperlukan melalui pemakanan. 
- Sesuai untuk kanak-kanak umur 1 tahun ketas. 
- Nak tau lebih tentang Omega Guard Shaklee? Klik Disini.

Minyak ikan terbaik didunia

Atau

3. Set S budget (RM106.25) 
- Set ini digabungkan menjadi satu set supaya membantu para pelajar memilik set ni tanpa terlalu memikirkan harganta. Gabungan B-Complex dan Lecithin baik untuk membantu mengawal dan menstabilkan emosi dan tekanan pelajar serta menguatkan daya ingatan mereka. 

kuatkan ingatan pelajar; memberi tenaga kepada pelajar

Jika budget berlebihan boleh ambil keempat-empat. Jika tidak cukup ambil saja yang mana anda perlu. Hubungi saya untuk konsultasi percuma. Saya akan memberi konsultasi berdasarkan budget dan tahap kesihatan anda. Pengambilan vitamin yang kosisten akan membantu pelajar dan anak kita lebih sihat sekaligus lebih focus dalam kelas dan mencapai kecemerlangan dalam akademik. 
Hubungi saya untuk mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun... 014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top