Karnival Konvokeseyen UMS Labuan

Dengan ini saya mengalu alukan kehadiran tuan/puan/cik/encik jemput meramaikan para graduan kita yang akan menerima segulung ijazah lusa.


 

Shaklee karnival

Dengan itu, jom jemput datang beramai ramai ke booth no 10 kami yang mana kami memberikan pelbagai sajian yang menarik mulai 14, 15 dan 16 Nov 2014 (Jumaat Sabtu & Ahad)

Istimewa buat kalian yang hadir:

14hb Oct 2014 
1. Siapa yang datang ke booth no 10 akan mendapat rasa vitamin shaklee untuk kesihatan percuma (terhad hanya 50 orng sahaja esok!!!)
2. Berpeluang untuk menjalani pemerikasaan seperti darah tinggi/ timbang berat dan prechek kesihatan
3. Anda berpeluang di sajikan minuman bertenaga dari kami iaitu performance dan esp secara percuma...
4. Saya akan membuat demo dari segi pembuktian kajian vitamin berkesan
5. Saya akan berikan short talk "CEGAH DIABETES SEBELUM PARAH" Dan ada spot quiz.Bagi mereka yang berjaya mnjwb dgn tepat akan mndpt hadiah dari kami.


Saya akan bertugas di sana pada 14hb & 15hb 2014
Aktiviti menarik:-
*Pertandingan slogan terbuka untuk semua... Hadiah yg menarik!
* Lucky draw
*Pre Check Kesihatan*
*Sample vitamin percuma*
Jemput datang memeriahkan suasana..

Sebarang pertanyaan amat dialu-alukan untuk menghubungi saya (Alicia 014-8715350)

Tidak datang memang RUGI....
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top