SHAKLEE LABUAN: Tamu Gadang UMSKAL (Labuan)

Kajian dijalankan untuk mengetahui tahap pengambilan makanan segera dan tahap pengetahuan pemakanan yang berkhasiat di kalangan pelajar Universiti Malaysia Sabah. Seramai 600 orang responden terdiri daripada pelajar lelaki dan pelajar perempuan yang menetap di kolej kediaman Universiti Malaysia Sabah terlibat di dalam kajian dimana mereka diminta untuk menjawab kesemua soalan yang terdapat dalam borang soal selidik. Analisis kajian menggunakan ujian Korelasi, ujian khi Kuasa Dua dan ujian Multiple Dichotomy Analisys. Hasil kajian mendapati bahawa majoriti tahap pengambilan makanan segera dikalangan pelajar adalah sebulan sekali iaitu sebanyak 392 (66.4%) orang responden. Faktor utama responden gemar memakan makanan segera adalah untuk suka-suka iaitu mengikut kesukaan masing-masing untuk memakan makanan segera dan juga selepas melihat iklan dengan peratusan 411 (69.7%) dan 347 (58.8%) orang responden. Faktor lain adalah seperti menghilangkan tekanan, ajakan dari rakan dan ingin menukar selera. Hampir kesemua responden 507 (85.9%) orang responden mempunyai pengetahuan tentang pemakanan yang berkhasiat. Tidak terdapat perbezaan pengambilan makanan segera diantara responden lelaki dan perempuan, dimana nilai aras keertian adalah 0.230 (p>0.05) dan nilai korelasi =-0.083. Kesimpulannya makanan segera merupakan makanan sampingan yang menjadi kegemaran pelajar Universiti Malaysia Sabah pada masa kini.

Sumber -> KLIK DISINI


Selesai sudah saya bertugas selama 2 hari di UMSKAL (Tamu Gadang) untuk awareness tentang kepentingan Vitamin dan prospecting day. Tamu Gadang UMS yang berlansung pada 14,15 dan 16 Dec 2014, hari ni diambil alih oleh bisnes partner saya Asda

Beberapa aktiviti yang saya sediakan seperti:-
1. Cuba minuman performance drink secara PERCUMA
2. Pertandingan Slogan 
3. Pre-Check tentang apa vitamin yang diperlukan
4. Vitamin Shaklee percuma

Selepas saya update status di Facebook Group UMSKAL tentang "Siapa datang ke booth no.10 dan say "hi, Alicia" akan dapat vitamin Percuma" ramai yang datang serbu  booth kami. Memang best! Semua student pun sangat sporting. 

Luahan student-student sana adalah stress dengan beban study, makanan tidak terjaga, kurang minum air masak, keputihan bertambah, berat badan naik mendadak, berat badan turun mendadak dan masalah jerawat yang makin teruk. Semua ni berpunca dari kekurangan nutrisi.

Kesian betul dengan student ni, saya pun pernah jadi student jadi saya faham gaya hidup sebagai student. Contact untuk konsultasi apa vitamin yang sesuai untuk gaya hidup dan budget anda sebagai student.

Jom layan gambar.... 

UMSKAL; Shaklee Vitamin; Tamu gadung
Isi form Pre-check kesihatan 


tamu gadang; shaklee for student
Demo

Jelaskan tentang siapa perlua vitamin 
Jelaskan apa perbezaan Vitamin Shaklee dgn brand lain

Ramai kawan baru selepas event 2 hari itu...  Seronok sangat!
Nak konsultasi percuma tentang apa supplement sesuai untuk anda yang sebagai student... Contact saya sekarang 014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top