Shaklee Labuan: Exclusive Personal Coaching

Alhamdulilah exclusive personal coaching kelmarin untuk anak-anak di Labuan  berjalan dengan lancar. Sebagai upline saya sanggup berkorban dengan ambil sehari unpaid leave untuk melawat anak-anak di Labuan. Saya rasa sangat bangga dengan semangat jiwa yang ditunjukkan oleh downline saya yang bergelar Suri Rumah. Masa saya telah fully booked dari jam 9am hingga 4pm oleh mereka. Dalam masa 1 jam 1/2 hingga 2 jam coaching yang saya berikan, mereka mampu dapat pelbagai tips untuk bisnes shaklee. 

Semakin hari hutang isi rumah semakin meningkat, ramai suri rumah mula mencari kerja part time ataupun bisnes online yang dapat membantu untuk meringankan beban suami. Tidak guna kita mengeluh harga isi rumah makin meningkat, bagus bertindak dan mencari jalan penyelesaian.

Saya pasti semua kita mempunyai impian kan? Kenapa pada zaman kanak-kanak kita mmg mempunyai banyak impian... impian mau miliki rumah besar yang ada swimming pool, impian mau jadi pelakon yg terkenal, impian mau travel satu dunia, impian mau ada kereta Ferrari dan banyak lagi impian... Tetapi semakin hari semakin dewasa impian kita semakin kurang... adakah kerana kita sudah capai impian kita? atau kita tidak lagi berani nak berimpian dimana kita tahu wang dan masa adalah halangan yg besar?
Impian hanya tinggal impian kalau tidak disertakan dengan tindakan. Remember that!

Coaching sesi pagi
Coaching Sesi Petang
Jadi, bagi anda yang ingin dapatkan produk shaklee dari mereka boleh hubungi mereka di talian :- 

1. Shirley - Kawasan Kota Kinabalu dan Labuan (Tjg Aru) 016-8195177

2. Anna - Kawasan Keningau dan Labuan (Sg, Berdaun) 010-5855309
3. Watie - Kawasan Kota Kinabalu dan Labuan (Sg. Berdaun) 012-8217232
4. Masni - Kawasan Kota Kinabalu dan Labuan (Ganggarak) 014-3674733
5. Linda - Kawasan Gombak dan Labuan (Ganggarak) 014-2162568

Saya berasa sangat gembira dapat membantu orang ramai kekal sihat dan cantik... Lagi gembira apabila dapat membantu suri rumah menjana pendapatan dan wanita bekerjaya memperolehi extra income...

Jika anda seperti mereka yang mempunyai minat, aktif, agresif dan sabar, tidak mustahil anda juga boleh jadi leader yang hebat dalam team kami. Kami sedang memcari bisnes partner di seluruh Malaysia. Berminat hubungi kami Sekarang!!! 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Keningau Lawas, Kuching, Limbang dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top