Penanda Aras Baru

Alhamdulillah, baru selesai latihan pengedar baru Shaklee ahad lalu (28/09/2014) di Tiara Hotel Labuan. Latihan Pengedar Baru? macam dah setahun join shaklee.. Hihi latihan ni tak kira untuk ahli baru ka ahli lama asalkan kepada mereka yang nak berjaya. kalau tak traning, macam mana nak pandai kan? 

Walaupun sudah setahun join shaklee, saya masi terlalu banyak yang perlu ambil tahu. Biasala nak berjaya mesti kena ada banyak training kan? "learning is a lifelong journey ". 

Latihan Pengedar Baru/ New Distributor Training (NDT) dianjurkan secara exclusive dari pihak Shaklee untuk semua Pengedar Sah Shaklee. Ticket untuk training ini hanya RM40 termasuk sijil dan lunch di Hotel dan juga layan diri dengan ESP and performance drink... bancuh la seberapa yang anda mampu minum. Memang best la. ^_^ 

Layan performance drink sambil menuntut ilmu

Speaker untuk hari tersebut ialah Ms. Olivia Fernandez (Business Development Manager), memang happening dan best. Bilik training penuh dengan keceriaan. 



Memang terlalu banyak dan perlbagai tips yang kami perolehi dari NDT tersebut sperti marketing strategy, pengiraan bonus, bagaimana nak mulakan bisnes shaklee, apa mekanisme kerjayaan dan banyak lagi... Pelbagai hadiah diberi untuk sesiapa yang dapat jawab soalan... 

Hadiah saya ^_^
Tahniah kepada mereka yang berjaya mengikuti program ni... Yipee! Anda telah graduate dari Shaklee University... Jom layan group picture... Jangan terkejut nampak budak-budak. Bisnes shaklee kan family friendly, anda dibenarkan bawa anak-anak dengan kawalan anda sendiri. 


Yipee..
Shaklee memang tekankan kalau nak bisnes berjaya kena usaha sendiri dan bukan kena cari dowline pastu duduk senyap dengan harapan akan dapat income melalui downline..
Jika anda ada permikiran sebegini tolong ubah. Sebab business shaklee adalah business sendiri. So, kena usaha la... mana ada kerjayaan datang tanpa usaha?

Selepas training kami peluang dengan senyuman dan yang pasti semangat makin berkobar! Jom jumpak di puncak kerjayaan anak-anak shaklee ku! 

Last sekali saya nak ingatkan lagi -> bisnes shaklee bukan skim cepat kaya, kerjayaan tidak datang dalam sekelip mata , ia perlukan tindakan dan komitment! 

Berminat nak sertai kumpulan kami yang hebat? Hubungi saya sekarang....
014-8715350
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top