SHAKLEE KK : Langsing, sihat dan anggun






Langsing, sihat dan anggun adalah impian setiap wanita. Saya faham perasaan anda yang rasa tertekan dan penat dengan segala percubahan untuk langsing tak menjadi.... dahulu saya juga seperti anda.... 


Ada orang usaha untuk langsing tetapi kulitnya kusam, muka tak bermaya. Apa kata langsing dan kekal sihat dengan SHAKLEE?

Berminat nak mengetahui tips bagaimana nak langsing dan sihat dengan Shaklee? 
Serta mengetahui manfaat menjadi ahli Shaklee?

Jom datang untuk sesi
STAY HEALTHY BE WEALTHY
 

Tarikh : 18/10/2014
Masa : 3-5 pm
Tempat : Celyn Hotel City Mall Kota Kinabalu Sabah.


Berminat nak join pm saya utk lebih lanjut.
014-8715350. Semua adalah percuma!
 

Non ahli or ahli pun boleh join.. Tempat terhad yang penting siapa cepat dia dapat!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top