Shaklee: Double Promo Oct 2014

Oktober memang bulan yang best untuk saya dan semua SID... Sebab double promo bulan ini... ESP dan Meal Shake dan juga double bonus...

untuk anda yang belum mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda boleh rebut peluang ini utk dapat free member... Caranya adalah :

1. Promo Oktober 2014


ESP Buy 6 Free 1.
Promo ESP ni special, banyak benefit yang anda dapat jika anda beli set ini, iaitu:
  1. Free satu canister ESP bernilai RM150
  2. Free membership bernilai RM65
  3. Menikmati diskaun 20%
  4. Bonus rebate berjumlah sekurang2nya RM36
HEBAT Kan? dapat free dan diskaun dapat lagi cash bonus... Jika anda berminat nak membeli sambil menyumbang, bulan ni Meal shake masi lagi tgh promo.


2. Promo Oktober 2014   


Mealshake Buy 3 Free 1.
Dengan setiap pembelian set promo ini, 10% daripada bayaran anda akan disumbangkan untuk kanak2 di pusat penjagaan MyKasih.

Jom Baca tentang ESP dan Meal Shake 

Hubungi saya untuk konsultasi lanjut!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top