Bonus 2 angka





Pejam kelip pejam kelip bonus 2 angka yang saya terima pada Sep 2013 memang  menginspirasikan saya. Kalau tanpa titik permulaan yang 2 angka itu mungkin saya tidak akan nampak kehebatan dalam bonus shaklee. Tetapi apa yang saya sedar setelah mempunyai lebih dari 100 orang downline di bawah organisasi saya,  ramai antara "darah muda" ini inginkan cepat kaya. Bonus 2 angka pada bulan pertama akan menjatuhkan semangat mereka dalam bisnes shaklee. Kenapa itu harus berlaku?

Jika anda perasaan iklan yang tulis "Berniaga tanpa modal, tanpa perlu jual produk, tanpa perlu cari orang, cuma anda perlu buka facebook akan dapat RM50 sehari" comment  iklan tersebuat akan cecah beribu. Itu sebab ramai yang jadi mangsa skim cepat kaya. Rasa kesian terhadap mangsa pun ada tetapi adakah mereka kesian dengan diri mereka? Mana ada duit jatuh dilangit kan? 

Dalam bisnes shaklee sangat senang, the more your share the more you will get! Jika anda focus dan serious dalam bisnes shaklee saya yakin anda akan berjaya... Bonus saya pada bulan yang ke3 dalam bisnes shaklee adalah 4 angka. Sehingga kini bonus saya adalah 4 angka.. Jadi, tidak mustahil bonus pertama anda sedikit maka bonus seterusnya akan sama. Sebab bulan pertama anda masi lagi mentah dalam bisnes shaklee, masi lagi belum nampak jalan yang jelas, jika usaha anda berterusan pasti anda berjaya. 

Ada downline saya yang puji saya cepatnya akak dapat 4 angka, tetapi mereka lupa yang bonus pertama saya hanya 2 angka dan mereka 3 angka. Disini sudah buktikan mereka jauh lebih hebat dari saya, tetapi sayang tanpa kesabaran dan usaha membuatkan mereka putus asa. Apabila mereka putus asa, maka mereka secara tidak langsung memberi peluang pada yang lain yang mau berjaya. 

"Taman pokok pisang, jangan harapkan hasil buah durian" 

 

Nak tips berjaya PM saya. tips hanya esklusif utk organisasi saya. :) 
Peace No War! 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top