Set Get Clean Home Care Shaklee

Dahulu, sebelum saya kenal SHAKLEE saya adalah pencinta setia Daia, Fabuloso, Mr. muscle, Sunlight dan Downy, setiap bulan mesti restok. Almari pun penuh dengan setiap jenis pencuci sperti -> mop lantai, lap tingkap, lap cabinet, cuci mangkuk tandas, cuci lantai tandas, lap dapur, pencuci piring, pencuci baju dan pelembut baju. Setelah saya kenal dengan set get clean home care shaklee almari saya hanya ada 4 item untuk semua kegunaan. Set Get Clean Home Care ni memang JIMAT WANG, JIMAT RUANG, SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM.

Nak tau kenapa saya dah jatuh cinta denga set home care Shaklee?

- Sangat JIMAT, restok selepas 5 bulan atau lebih
- Tumit tidak lagi pecah
- Tangan tidak lagi terkupas
- Mengandungi kepekatan tinggi, jadi guna sedikit pun dah cukup
- Harum dan bau segar serta selamat dari bahan-bahan kimia
- Sesuai untuk rumah yg mempunyai baby kecil
- Murah dan Jimat!



BERMINAT NAK CUBA??
Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:
014-8715350





https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b02d8e29b2848ee5cd4387d2db1d379c

Hubungi saya untuk mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga lebih murah. 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Limbang dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top