Meeting Eksklusif Bulan July di LAWAS

21hb July 2014 

Road trip dari Kuching ke Miri lepas tu singgah di Lawas. Ambil kesempatan jumpa downline di Lawas. Bulan ni ada bonus raya jadi kenalah brief sesiapa yang berminat ingin tahu tentang bonus raya. Stay semalam di Hotel Sri Malaysia di Lawas...

Meeting bermula dari jam 7:30pm dan berakhir pada jam 11pm. Banyak isu yang di bincangkan. Untuk ahli baru, cara pengiraan bonus disampaikan oleh leader mereka iaitu Jill Dina. Dalam meeting tersebut saya menanya soalan ini kepada semua downlines "Apakah Impian anda?". Sebelum sempat sesiapa menjawab anak kecil ni pula menjawab "Kereta". Dia kata dia nak kereta warna biru. Nampak tak kanak-kanak kecil yang berumur 3-4 tahun sudah ada impian. apa lagi kita dewasa kan? Jadi, saya menghadiahkan dia sebotol chewable Vita C.

Unice dengan impian mau mempunyai sebuah kereta biru




IMPIAN yang membuatkan kita punya TUJUAN dalam hidup. 
IMPIAN yang menuntukan kita untuk terus melangkah. 
Jadi, kenapa tidak berani bermimpi besar?
Milikilah IMPIAN yang besar! 

APA IMPIAN ANDA? 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top