Testimoni Saya : Shaklee Ubah Hidup Saya

Cerita Shaklee ku..... 

Shaklee kurus shaklee; testimoni shaklee; shaklee labuan; shaklee selamat kah; shaklee berkesan kah; Set kurus shaklee; Agent Shaklee Labuan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada pembaca setia blog ini. Hari ini saya nak ambil peluang ini untuk kongsikan Shaklee effect saya dan bagaimana saya kenal Shaklee dan jatuh cinta dengan Shaklee. Sebenarnya banyak sangat testimoni saya nak ceritakan tetapi saya mula dari bagaimana Shaklee boleh ubah hidup saya. 

Saya kenal Shaklee pada tahun 2013, waktu itu saya baru umur 26 tahun dan mengalami pelbagai masalah kesihatan. Seperti : 
  • Masalah kolestrol yang tinggi 
  • Sembelit yang teruk sehingga berdarah 
  • Senggugut 
  • Gastrik 
  • Migrain 
  • Kulit kusam dan berjerawat 
  • Obesiti tahap 1
  • Sering demam dan selesema
Masalah yang paling menakutkan saya adalah masalah kolestrol saya, waktu tu saya baru umur 26 tahun bacaan kolestrol 6.76 mmol/L. Bacaan normal kena kurang dari 5.18 mmol/L. 

Saya tahu masalah kolestrol yang tinggi akan menyebabkan sakit jantung dan strok, itu sebab saya risau. Jangan ambil mudah tentang masalah kolestrol walaupun anda di usia yang muda. Jadi, saya beriktiar dengan supplement untuk masalah kolestrol saya. 

Sebelum itu saya pernah cuba banyak jenis supplement dan macam-macam produk untuk kuruskan badan. Sebab saya ingat badan yang gemuk baru ada masalah kolestrol. Sehingga banyak kesan negatif yang saya dapat selepas cuba bermacam-macam produk seperti Gastrik yang teruk, migrain yang teruk, lemah dan sebagainya. Saya kenal Shaklee melalui seorang kawan saya yang belajar Nutrisi, dia suruh saya cuba Omega guard Shaklee untuk masalah kolestrol saya. 

Shaklee kurus shaklee; testimoni shaklee; shaklee labuan; shaklee selamat kah; shaklee berkesan kah; Set kurus shaklee; Agent Shaklee Labuan
Sebelum Shaklee

Shaklee kurus shaklee; testimoni shaklee; shaklee labuan; shaklee selamat kah; shaklee berkesan kah; Set kurus shaklee; Agent Shaklee Labuan
Selepas Shaklee

Puas mencari siapa menjual Shaklee, sekali dapat upline saya sekarang. Selepas amalkan 3 bulan secara konsistent bacaan kolestrol saya pun turun, jadi saya yakin dan percaya dengan produk Shaklee. This is how start to I fall in love with Shaklee...  

Shaklee kurus shaklee; testimoni shaklee; shaklee labuan; shaklee selamat kah; shaklee berkesan kah; Set kurus shaklee; Agent Shaklee Labuan
Packaging lama

Bermula dengan 3 sekawan ini, slowly saya tambah sehingga lah kesemuaan produk sudah saya cuba. Garlic sekarang dah tak ada di pasaran, jadi saya tukar ke Phytocol. Saya ni enjoy food jadi set ini memang saya sentiasa amalkan.

Shaklee kurus shaklee; testimoni shaklee; shaklee labuan; shaklee selamat kah; shaklee berkesan kah; Set kurus shaklee; Agent Shaklee Labuan
Bagus untuk menghalang kolestrol jahat

Tip turunkan kolestrol 

- Saya amalkan Omega, Lecithin dan garlic.
* Sekarang garlic saya tukar ke Phytocol lagi hebat, block segala kolestrol jahat

- Jaga makan, kurangkan makan bergoreng dan seafood.

- Senaman seminggu sekurang-kurangnya sekali, kalau boleh minima 3 kali seminggu lagi bagus. 

Biasalah kalau tak ada kesan tak akan jatuh cinta kan? Lepas tu saya pun sign up jadi member dan terus ambil set kurus dan set kulit. Kini saya amalkan kesemua produk Shaklee termasuk vitamin kanak-kanak -> Hero kiddo. Disebabkan niat ingin membantu keluarga dan kawan-kawan mempunyai kesihatan yang baik jadi saya pun terbuat business Shaklee. 

Sekarang Alhamdulillah selepas 10 tahun saya amalkan produk Shaklee ni, saya lebih sihat... 
  • Kolestrol normal dengan bacaan sekarang 4.23 mmol/L
  • NO more Sembelit 
  • NO more Senggugut  
  • NO more Gastrik
  • NO more migrain 
  • NO more masalah kulit 
  • Berat badan ideal
  • Imunasi badan lebih baik, jarang sudah jatuh sakit
Shaklee kurus shaklee; testimoni shaklee; shaklee labuan; shaklee selamat kah; shaklee berkesan kah; Set kurus shaklee; Agent Shaklee Labuan
Set kulit

Untuk kulit pula saya sangat konsistent GLA, Vita C, ESP, Vita E, Res-V, dan Vivix. Bukan itu saja tetapi saya juga pengguna setia Youth Skin care. Mereka yang kenal saya dulu mesti tahu macam mana kulit saya. 

Shaklee kurus shaklee; testimoni shaklee; shaklee labuan; shaklee selamat kah; shaklee berkesan kah; Set kurus shaklee; Agent Shaklee Labuan
Set kurus

Set kurus Shaklee juga jadi kegemaran saya, dulu saya obesiti tahap satu sekarang dah ideal weight, Shaklee effects saya sangat pelahan tetapi tidak ada effects Yo-Yo diet iaitu cepat naik dan cepat turun. Saya suka set Hello New You yang tengah promosi bulan ni. 

Produk Shaklee ni best sebab 1 produk banyak manfaat, macam set Hello New You, kalau ambil bukan saja dapat berat badan ideal tetapi kulit juga flawless. 

Shaklee kurus shaklee; testimoni shaklee; shaklee labuan; shaklee selamat kah; shaklee berkesan kah; Set kurus shaklee; Agent Shaklee Labuan
Hello New You set

Selain daripada itu saya juga mempunyai testimoni sembelit, senggugut, dan migrain... Kalau nak cerita testimoni Shaklee saya 1 hari 1 malam pun tak habis. hahaha... Dah 10 tahun setia amalkan produk ini mesti banyak testimoni kan. 

Kalau benda baik kenapa nak stop, so teruskan saja sebab saya memang yakin dengan sains dibelakang setiap produk Shaklee. Akhir sekali, saya akan pilih Shaklee sebagai suplement tambahan saya selama-lamanya. Terus terang produk lain memang saya tak yakin. 

Terima kasih sudi baca perkongsian TESTIMONI SHAKLEE saya, 

Doakan semoga murah rezeki untuk dapatkan hadiah istimewa tajaan dari my super upline Master Norits www.anakuwira.com untuk entry special ini. 

Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi saya terus.


Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : Alicia_Shaklee 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top