Bestnya Dapat Cash Rebate untuk Makan Vitamin PERCUMA!

TAJUK TU MACAM BEST JE KAN? DAPAT CASH REBATE UNTUK MAKAN VITAMIN SHAKLEE SECARA PERCUMA. PERCUMA SIAPA TIDAK MAU KAN? 


cash rebate shaklee; membership shaklee; shaklee labuan; bisnes shaklee; bisnes online terbaik di malaysia; vitamin percuma


Welcome to my blog again.... 

Hari ni, saya nak kongsikan peluang hebat buat anda semua. Sekarang ni ramai yang dah tahu kepentingan mengamalkan vitamin dan supplement untuk tingkatkan kesihatan. Kalau boleh amalkan vitamin-vitamin ni secara percuma lagi best kan? 

Semua tahu Shaklee ni supplement pertama di dunia, dari bahan-bnahan semulajadi siap ada ratusan kajian klinikal dan dijamin selamat, berkesan, berkualiti dan Halal. 

Ramai sebenarnya tidak tahu memilih supplement, mereka akan masuk farmasi dan pilih yang mana ada free gift dan discount. Sejak saya kenal Shaklee memang takut nak makan suplement yang di luar, sebab sebelum Shaklee saya memang amalkan apa saja jenis suplement yang murah dan orang kata bagus. 


Sebelum kenal Shaklee tahun 2012

Share dengan uolls cerita saya..... 

Pada tahun 2013, saya kenal Shaklee disebabkan masalah kolestrol yang tinggi. Masa tu saya hanya beli dengan harga bukan member sebab saya risau terikat dengan membership dan saya belum lagi yakin dengan Shaklee... 

Selepas 3 bulan amalkan produk Shaklee dengan konsistent level kolestrol saya pun semakin turun, jadi mula lah saya yakin dengan Shaklee. Kemudian saya beli produk lebih RM800 dan terus dapat FREE MEMBERSHIP. Membership ni best sebab kita boleh jimat dan dapat harga ahli (-20% - 25%) untuk setiap pembelian. 

Before Shaklee

Saya tidak sangka, hanya makan sendiri selain daripada jimat dan saya juga dapat cek dalam 5% rebate. Happy tak terkata, makan sendiri pun dapat cash rebate. Dulu cash rebate dalam bentuk cek sekarang direct masuk ke account yang anda beri waktu sign up member. 

Mula-mula dapat cash rebate memang best sebab sebelum ni makan apa-apa vitamin pun tak ada cash rebate. Rebate dalam cash pula tu boleh guna untuk beli vitamin Shaklee yang lain. 

Pada mulanya memang saya tidak plan nak buat business ni, sebab saya jenis anti MLM. Tetapi di sebab terjatuh cinta dengan Shaklee effects lalu saya pun berkongsi dengan rakan office dulu dan mereka beli guna ID saya jadi cash rebate saya semakin meningkat 

Best sangat sebab bantu kawan dapat produk dengan harga istimewa dan kita pun dapat duit. Slowly saya pun terjebak business ni secara ONLINE dan OFFLINE sampai la saya dapat cash rebate Shaklee macam gaji bulanan saya. Lalu saya pun resign dan full time Shaklee sehingga sekarang. Syukur... Kami sekeluarga makan produk Shaklee secara percuma.

cash rebate shaklee; membership shaklee; shaklee labuan; bisnes shaklee; bisnes online terbaik di malaysia; vitamin percuma
Cash rebate yang tunjuk di sistem



APA ITU CASH REBATE? 

Cash rebate adalah kita akan dapat balik duit dari hasil pembelian kita dengan jumlah yang tertentu. Ia boleh dikatakan satu bentuk insentif yang diberikan kepada member sebagai bentuk penghargaan pembelian. 

Best tau bila dapat cash rebate ni, kita beli sekian amount dan kita dapat pulangan dalam bentuk cash. Siapa tidak suka duit kan? Jadi, dengan tawaran cash rebate ni, member boleh dapat manfaat kesihatan daripada vitamin Shaklee yang berkualiti tinggi sambil jimat wang dalam jangka masa panjang dengan menggunakan cash rebate untuk pembelian vitamin, Dapat makan vitamin secara percuma dan dapat tingkatkan kesihatan. Best kan? 

cash rebate shaklee; membership shaklee; shaklee labuan; bisnes shaklee; bisnes online terbaik di malaysia; vitamin percuma

Sistem Shaklee ni mudah, setiap produk belainan uv (point), jadi kita boleh kumpul UV dalam 1 bulan. Mulai 1hb setiap bulan kita start kumpul sehingga hari bulan terakhir pada bulan tersebut kita panggil closing. Contoh untuk mei ada 31hari jadi 31hb ni closing mei. Semua UV yang terkumpul akan tukar jadi cash dan bank in ke account kita pada 16hb bulan depan. Pembelian mei, cash rebate dibayar pada bulan jun.

UV paling minimum adalah 150 baru layak dapat bonus 5%, 150uv pembelian dalam RM510.00. Mudah kan? Ramai kata senang dapat cash rebate di Shaklee. Semakin tinggi UV semakin besar cash rebate. 

5% dan 8% cas rebate dalam 2 angka (berpuluh)
11% dan 14% cash rebate dalam 3 angka (beratus)
17% cash rebate dalam 4 angka (beribu) 

21% cash rebate dalam 4angka ke atas
- Layak kumpul untuk car bonus program 
- Layak kumpul point untuk travel


cash rebate shaklee; membership shaklee; shaklee labuan; bisnes shaklee; bisnes online terbaik di malaysia; vitamin percuma


Percaya kah tidak saya dapat cash rebate sampai dapat beli kereta Mercedes dan rumah, bukan setakat dapat makan vitamin percuma saja tau. Ramai pengguna Shaklee tidak tau peluang ini, ramai takut mau sign up member sebab takut kena scheme. Jangan risau cari agent Shaklee yang anda percaya, atau cari saya. hahaha... 

Disebab nak makan vitamin percuma last-last terbina bisnes ini yang boleh waris kepada anak-anak kita, Shaklee antara bisnes yang terpaling senang dan mudah. Baca lanjut DI SINI

Ingin nak tahu lanjut tentang strategi dan teknik untuk dapatkan lebih banyak cash rebate? Boleh hubungi saya. Pasti anda juga ada banyak impian seperti saya kan? Jangan tunggu lagi, sertai team saya dan saya akan bimbing anda macam mana nak dapat CASH REBATE yang banyak. 


Master Coordinator 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top