LUMAYANNYA INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Apabila sebut bonus atau insentif, pasti ini akan menarik perhatian orang betul tak? Kos sara hidup yang semakin meningkat, ramai yang ingin mencari extra income. So, Shaklee pun ada buat program insentif untuk kita semua, terutama member baru. 

Shaklee labuan; bonus shaklee; insentif shaklee; income shaklee; menjana pendapatan

"Berita gembira buat semua penjawat awam! Kerajaan bersetuju untuk menyalurkan Bantuan Khas Kewangan Aidilfitri sebanyak RM700 kepada semua penjawat awam Gred 56 ke bawah termasuk lantikan kontrak selain RM350 juga akan disalurkan kepada pesara Kerajaan."

Ingat tak apabila kerajaan announce ada bonus ini untuk semua penjawat awam, apa perasaan penjawat awam dan keluarga penjawat awam? Ofcos mesti rasa happy kan? Tapi itu hanya untuk penjawat awam gais...

Shaklee labuan; bonus shaklee; insentif shaklee; income shaklee; menjana pendapatan

Shaklee ada buat program insentif ni untuk semua termasuk mereka tak kira golongan apa yang penting Malaysian dan berumur 18 tahun ke atas. Insentif yang Shaklee akan bagi adalah sebanyak RM600.00. Banyak tau kita boleh buat dengan RM600.00 extra ini.
  • Belanja family cuti-cuti Malaysia
  • Belanja family makan
  • Bagi kat ibubapa
  • Saving 
  • Beli keperluan anak-anak 
  • Shopping wishlist yang dah lama terpendam
Extra RM600.00 ni tidak termasuk pendapatan bulanan, macam bonus kerajaan tu la... Gaji lain bonus pun lain kan. 

Shaklee labuan; bonus shaklee; insentif shaklee; income shaklee; menjana pendapatan
Purata pendapatan bulanan


Baik hati kan Shaklee tawarkan INSENTIF SHAKLEE yang lumayan di kala orang struggle dengan kos sara hidup. 

Bisnes Shaklee juga merupakan bisnes yang paling senang di abad ini sebab:
  1. Product on demand 
  2. Business flexible 
  3. Tanpa modal
  4. Tanpa risiko 
Shaklee labuan; bonus shaklee; insentif shaklee; income shaklee; menjana pendapatan

Program ini paling best sebab kita boleh bantu lebih ramai orang yang memerlukan income extra. 

Ingin tahu bagaimana untuk dapat insentif dari Shaklee ini?

Jom saya cerita secara ringkas untuk 3 kategori ini, jika tidak faham boleh hubungi saya untuk explain lanjut...

  • Bagi mereka yang masih di rank member (SID) yang belum ada apa-apa rank, mereka wajib rank up antara April, May atau Jun 2023 dan wajib efektif di appointed rank selama dua bulan berturut-turut. Contoh : rank up supervisor di bulan April dan May dan June kena efektif. 
  • Bagi mereka yang sudah berada di rank supervisor atau senior supervisor pada cycle lepas iaitu cycle 2023 dan tidak efektif di appointed rank pada Januari 2022 sehingga March 2023, mereka harus efektif di appointed rank bermula April, May dan June 2023. 
  • Bagi mereka yang berada di rank supervisor atau senior supervisor pada cycle lepas iaitu cycle 2023 dan ada efektif di appointed rank pada salah satu bulan iaitu Januari 2022 sehingga March 2023, mereka harus rank up di salah satu bulan antara April 2023 sehingga June 2023 dan efektif pada appointed rank.

Jika anda adalah salah seorang daripada diatas, anda layak menerima insentif bonus extra dari Shaklee yang akan dibayar pada Ogos 2023. 

Shaklee labuan; bonus shaklee; insentif shaklee; income shaklee; menjana pendapatan; Shaklee dilarang jual di lazada, shoppe


Nak tahu kenapa insentif ini dibayar pada Ogos 2023?

  • Syarat utama untuk mendapatkan extra income ini hendaklah mematuhi syarat P&R Shaklee yang mana segala jualan adalah mengikut syarat jualan Shaklee. 
  • Shaklee telah menetapkan, segala jualan produk Shaklee tidak boleh dijual di laman jual beli seperti contoh Lazada, Shoppe dan yang berkaitan dengannya. Jika anda didapati melanggar P&R Shaklee, secara automatik anda tidak layak dapat insentif Shaklee.
Harap anda jelas tentang terma dan syarat yang sudah pihak Shaklee tetapkan. 

Takkan orang baru dan mereka yang rank supervisor dan senior supervisor ja dapat insentif cash ini, macam mana pula dengan mereka yang lama dan rank tinggi?

Shaklee labuan; bonus shaklee; insentif shaklee; income shaklee; menjana pendapatan; Shaklee travel; US shaklee; Cruise Shaklee

Jangan risau, pihak Shaklee ini sentiasa adil, kita orang lama tak dapat cash tetapi kita boleh kumpul point untuk travel dengan Shaklee dan bukan makna orang baru tak dapat  kumpul point travel, mereka juga dapat kumpul point travel tau.... Sama-sama kita travel dengan Shaklee.

Siapa yang pernah ikut travel Shaklee mesti addicted macam saya setiap tahun wajib join sebab layanan VVIP. Trip Shaklee semuanya disediakan dan bukan yang biasa-biasa semua 5 bintang siap ada pocket money lagi dibagi. 

Shaklee labuan; bonus shaklee; insentif shaklee; income shaklee; menjana pendapatan; Shaklee travel; US shaklee; Cruise Shaklee; shaklee switzerland
Hotel Royal Savoy

Gambar di atas adalah tahun lepas di mana pada bulan November Shaklee bawa kami ke Switzerland, dan kami stay di dua hotel yang berbeza. Gambar di atas salah satu hotel kami di Lausanne. Kalau kita pergi sendiri confirm tidak mampu stay di hotel yang beribu satu malam, dengan Shaklee everything possible. 

Kata mertua saya, kalau nak duit kena doa, usaha, ikhtiar dan tawakal. Tiada benda datang bergolek, kalau kita usaha pasti akan ada hasil sebah Shaklee ni lubuk emas tinggal kita kena rajin gali. 

Nak duit extra RM600 pada Ogos? Jangan lepaskan peluang ini, usaha untuk kehidupan yang lebih baik. 

Kalau ikut progam ini dalam 3 bulan anda sudah mampu menjana RM5000.00 sebulan. 

Jom hubungi saya untuk bimbing anda...

Jangan padang rendah pada diri gais! Anda percaya, anda berjaya! 


014-8715350 Alicia

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top