Ramadan yang Bermakna Bersama Shaklee

Ramadan ialah bulan yang ke-9 dalam kalendar Islam dan dianggap bulan paling suci. Umat islam diwajibkan berpuasa untuk mengingati kesusahan hidup mereka yang tidak berkemampuan. 

ramadan; berpuasa; berpuasa bersama shaklee; set puasa shaklee; shaklee labuan

Tahun ini merupakan tahun ke-9 saya berpuasa dengan Set Puasa Shaklee. Perkara paling saya risau pada bulan Ramadan adalah Gastrik dan Tonsil. Dulu sebelum kenal Shaklee pada bulan Ramadan saya kerap diserang gastrik dan tonsil. Selain daripada gastrik dan tonsil, saya juga selalu "low bet" starting jam 1-2pm. Badan dah mula jadi lemah, lesu dan moody.  

Syukur sejak kenal dengan Set Puasa Shaklee pada tahun 2014, saya mempunyai bulan Ramadan yang sangat best dan bermakna. Sehingga mertua saya pun perasaan dan tegur "Alicia sekarang dah tidak kena serang gastrik kan?". Dulu sering terpaksa batal puasa disebabkan gastrik dan tonsil. 

Gais, siapa ada masalah seperti saya sebelum ni... Jom cuba set berpuasa Shaklee untuk mempunyai bulan Ramadan yang penuh bermakna dan enjoy the fasting journey. 

Banyak sangat set puasa shaklee, hari ni saya nak share tentang set yang tengah promo hebat. 

set berpuasa shaklee; ramadan; tips berpuasa; berpuasa dengan sihat; persediaan puasa

Set ini mempunyai 3 produk dan Free Shaklee. 
RM325.00 Free Postage seluruh Malaysia

ESP - > Untuk masalah gastrik, protein untuk kesihatan dan kecantikan 
Cinch Chocolate -> Bertenaga, bina otot dan tahan lapar. Ia juga sebagai meal replacement 
Performance Drink (Lime) -> Mencegah dehidrasi, melembapkan kulit dan mengekalkan stamina

Selain daripada manfaat yang saya tulis diatas, basically set ni untuk kesihatan luar dan dalam. Kalau amalkan secara konsistent, lepas sebulan berpuasa confirm muat baju kebaya dan kulit pun flawless. 

Boleh hubungi saya untuk konsultasi lanjut, atau nak shopping terus baru hubungi saya untuk cara makan pun boleh, klik ja butang ORDER NOW dibawah. 

https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P765?sid=1030636


Tahukah anda?
Ketika berpuasa ada kemungkinan anda akan mengalami kekurangan kalori yang boleh menyebabkan kehilangan otot serta lemak. Untuk mengelakkan hal ini berlaku, anda perlu mengambil makanan yang tinggi protein yang boleh mengurangkan rasa lapar. Selain daripada itu, berdasarkan kajian 30% makanan dari protein dapat membantu mengurangkan nafsu makan atau craving. 

Jadi, suplemen protein sangat penting untuk kita di bulan puasa. 

Bulan ni Shaklee ada buat promosi untuk protein. Satu tong harga biasa adalah RM190.00 sekarang RM250 untuk dua tong. 

ramadan; berpuasa; berpuasa bersama shaklee; set puasa shaklee; shaklee labuan; cinch shake shaklee; protein shaklee
Boleh Mix and Match 

ramadan; berpuasa; berpuasa bersama shaklee; set puasa shaklee; shaklee labuan; cinch shake shaklee; protein shaklee
Cinch Shake mempunyai 3 perisa iaitu Vanilla, Chocolate dan Latte. So, boleh mix and match. Boleh hubungi saya untuk tempahan dan pertanyaan KLIK DISINI

Alicia Shaklee; Shaklee Labuan; Labuan COD; pengedar Shaklee Labuan; Agen Shaklee Labuan
Jom sama-sama kita berpuasa bersama Shaklee

Jadi, kepada anda yang belum pernah cuba set puasa Shaklee wajib cuba sementara promosi hebat. InshaAllah, ibadah puasa lebih bermakna bersama keluarga tercinta. 


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Miri, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top