Percuma : Ujian Kesihatan Tulang Pertama di Lawas

Good News untuk warga Lawas, ada free ujian kepadatan untuk anda dan keluarga secara Percuma. Ya, Percuma tak ada any hidden charge. 

Lawas sarawak; program di lawas; pemeriksa kesiahatan tulang di lawas; shaklee lawas; hotel sri malaysia lawas; ejenshaklee lawas


Tulang adalah tisu yang dinamik yang sentiasa diganti dan dibentuk sepanjang hidup manusia. Keseimbangan penting antara proses pembentukan dan penyerapan tulang. Proses ini akan merosot secara perlahan-lahan apabila usia semakin meningkat (dimana ianya bermula selepas umur 35 tahun). 

Kehilangan kepadatan tulang biasanya 0.2% daripada jumlah jisim tulang setahun selepas umur 35 tahun. Proses ini akan meningkat sebanyak 1% setiap dikalangan wanita selepas menapos, sebagai contoh pada umur 80 tahun, wanita akan kehilangan 30% daripada jumlah tulang asalnya berbanding lelaki yang hanya 10%.
Lawas sarawak; program di lawas; pemeriksa kesiahatan tulang di lawas; shaklee lawas; hotel sri malaysia lawas; ejenshaklee lawas

Kelebihan ujian kepadatan tulang adalah kita boleh mengetahui kekuatan tulang kita dengan lebih mendalam. Harga untuk ujian kepadatan tulang adalah RM60 - RM100 bergantung pada klinik, tetapi kali ini untuk warga Lawas adalah PERCUMA! 
SAVE THE DATE! 
Date : 4.1.2020 (Sabtu), Time : 7pm - 10pm, di Hotel Sri Malaysia Lawas. 
Tentatif program : 
7:00pm - 7:30pm -> Pemeriksaan tulang dan konsultatsi oleh pakar nutrisi 
7:30pm - 9pm -> Seminar kesihatan (sayangi kesihatan anda) 
9:pm - 10pm -> Pemeriksaan tulang dan konsultasi oleh pakar nutrisi 
Sesiapa yang hadir sertai program kami akan dapat sample Radiance C + E  (Sementara stok masih ada) 

ejen shaklee lawas; shaklee laas; free radiance c + e


Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi kami 
Alicia Lee 014-8715350
Jill Dina 019-8581236
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top