Zink Penting Dalam Hidup Anda!

Zink adalah mineral surih yang penting dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh. Ia terdapat di dalam setiap sel dan komponen badan serta di dalam lebih daripada 200 enzim yang penting untuk memastikan tubuh anda bekerja secara optimum termasuk yang berikut :


  1. Kekalkan sistem imun dalam keadaan terbaik 
  2. Menyokong pertumbuhan normal 
  3. Perlu dalam perkembangan sel 
  4. Perlu dalam perkembangan sel, metabolisma, perkembangan seksual dan penyembuhan luka 
  5. Mengawalatur pengeluaran sel dan pemulihan, membentuk kulit yang lebih sihat. 
  6. Menyokong kesihatan sistem reproduktif 
  7. Menghasilkan sperma matang dengan bentuk, fungsi san kualiti sperma yang sihat. 
  8. Meningkatkan selera dan menghasilkan air liur kerana ia mengangkut bahan kimia dalam mulut untuk membezakan jenis rasa

zinc; zink; shaklee zinc; shaklee labuan; shaklee kudat; shaklee beaufort; shaklee sipitang; ejen shaklee;


Adakah anda Kekurangan Zink?
Adakah anda mengalami mana-mana gejala ini? Ambil kuiz ini untuk mengetahui sama ada anda memerlukan zink untuk meningkatkan kesihatan. Klik dalam kotak untuk setiap pernyataan yang berkenaan dengan anda.
  •  Saya selalu mendapat demam dan selesema.
  •  Saya terdedah kepada jerawat di usia dewasa.
  •  Saya mengalami kehilangan rasa atau bau.
  •  Saya mengalami kehilangan selera makan.
  •  Luka saya lambat sembuh.
  •  Saya mengalami cirit-birit yang kerap.
  •  Saya mempunyai keinginan seks yang rendah.
  •  Saya mempunyai sejarah bilangan sperma yang rendah.
  •  Saya mempunyai bintik putih di kuku saya.
  •  Saya mempunyai lebih banyak tompok botak di kepala saya.

Menanda 3 atau lebih kotak menunjukkan kemungkinan kekurangan zink. Ketahui tahap zink anda dan tingkatkan pengambilan anda sekarang! 

zinc; zink; shaklee zinc; shaklee labuan; shaklee kudat; shaklee beaufort; shaklee sipitang; ejen shaklee;


Serious memang best promosi bulan ini, superB jimat beli 3 percuma 1... 
Sangat-sangat berbaloi kalau korang grab promosi ini. 

Ingin baca lebih tentang Zink -> Baca Lanjut 

Dah tak sabar nak cuba Zinc plus Shaklee? 

Untuk info dan pembelian boleh terus contact saya okay... 

Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top