Hadiah raya dari mereka yang tercinta

Okay, nak catat di sini sebagai kenangan yang terindah untuk Raya tahun 2019. Tahun ini sangat sepecial sebab ada hadiah untuk raya dari mereka yang tercinta, duit raya tu dah tak layak la kan... Hihihihihi

selamat hari raya shaklee; hari raya 2019


Hadiah raya pertama dari suami tercinta, Mr. D hadiahkan newly launched Youth Mask. Masker muka ini baru ja launch pada June dan now on promotion so Mr. D ambil kesempatan ini untuk hadiahkan kepada saya. Saya pilih Purifying clay mask dan hydrating gel mask sebab kulit saya jenis combinasi. Satu set mask ada 2 jenis plus free gift RM297.50 

Terima kasih suamiku....

I really love it! Masker youth tu sekali cuba terus fall in love uolls. 

Hadiah raya; youth masker; shaklee labuan; shaklee sabah; youth skin care; purifying clay mask; hydrating gel mask
Ini hadiah from my Mr. D
Hadiah raya; youth masker; shaklee labuan; shaklee sabah; youth skin care; purifying clay mask; hydrating gel mask; testimoni youth mask
Ini haasil baru sekali pakai, instant result kan?
Tulah i boleh fall in love. 

Hadiah kedua pula dari super upline @ mentor business Shaklee saya Master Norita. Yang ini memang surprise, sebab tak ada warning, tak ada sound tiba-tiba GDex call kata ada bungkusan dan suruh pick up. Dalam hati order Shaklee belum sampai apa lagi bungkusan, shopping online pun belum sempat lagi. Selepas Gdex WhatApps gambar memang sah nama penerima is me dan pengirim is my mentor. 

Waktu On The Way ke Gdex dalam otak ada 1001 pertanyaan dalam otak, apabila dah collect and buka... OH MY GOD! My favorite supplement NutriFeron dan favorite vitamin Mr. D Vita Lea total dekat RM283.75. Terima kasih mentorku, sentiasa memberi nasihat dan bimbingan dalam business ini. I love you kak N! 


Hadiah raya; youth masker; shaklee labuan; shaklee sabah; Nutriferon; vita lea shaklee
Ini hadiah dari mentorku
Hadiah tahun ini sungguh bermakna sebab untuk kesihatan luaran dan dalaman. Almost 6 tahun dalam business ini, semakin hari semakin jatuh cinta. Macam-macam keputusan yang saya dah buat dalam kehidupan ini ada keputusan yang saya rasa menyesal tetapi keputusan untuk join business Shaklee ini lah keputusan saya yang tak pernah saya menyesal. 

Nasihat saya, buat Shaklee kena buat sampai jadi... jangan mudah putus asa sebab nothing comes easy and jangan anggap bisnes Shaklee ini sebagai kedai runcit vitamin online. Sebab bisnes Shaklee ini adalah network marketing, if you tak ada bina network you tak akan ada pasif income in the future.

GOOD LUCK TEAMMATE ! 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top