Apa yang anda tahu tentang Vitamin C?

Sempena promosi Vitamin C Shaklee bulan ini Kak D nak educate pembaca-pembaca tegar blog Kak D tentang Vitamin C. 

apa iti vitamin c?; Shaklee vitamin c: kenapa harus ambil vitamin c; vitamin c shaklee; shaklee labuan; shaklee beaufort; shaklee tawau; shaklee kudat



Tahukan Anda?


  • Pelbagai pekara yang tubuh kita mampu lakukan tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian atau suplemen. 
  • Vitamin C adalah vitamin larut air 
  • Setiap jam badan seorang dewasa hanya perlukan 100mg vitamin c, jika lebih dari itu ia akan disingkirkan melalui buang air kecil, buang air besar dan berpeluh. 

apa iti vitamin c?; Shaklee vitamin c: kenapa harus ambil vitamin c; vitamin c shaklee; shaklee labuan; shaklee beaufort; shaklee tawau; shaklee kudat



Keistimewaan Shaklee : 


  1. Sustained Release Vita-C Plus adalah produk Vitamin C semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut yang sensitif. 
  2. Sustained Release Vita-C Plus Shaklee mempunyai formula perlepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 Jam untuk mengurangkan pembaziran dan penyerapan optimum. 
  3. Mengandungi 120mg Bioflavonoid yang akan membantu meningkatkan keberkesanan vitamin C, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas. 
  4. Setiap tablet vita C Shaklee mengandungi 7 hidangan biji buah oren termasuk kulitnya. 
  5. Ujian klinikal membuktikan pengambilan vitamin C dalam 2 tablet mempu melindungi badan kita selama 24jam.

apa iti vitamin c?; Shaklee vitamin c: kenapa harus ambil vitamin c; vitamin c shaklee; shaklee labuan; shaklee beaufort; shaklee tawau; shaklee kudat

Ramai peminat Vitamin C Shaklee gembira kerana bulan ini ada berita baik untuk kamu semua... Promosi sepanjang bulan oktober 2018 adalah pembelian satu set (3 botol) dapat diskaun 5%. 

Anda makan vitamin C brand apa? 

Jangan pilih hanya nak "mg" yang besar tau... Kena pilih yang mempunyai formula Sustained release, dari bahan-bahan yang bukan buah citrus supaya tidak menyebabkan perut kita sensitif dan wajib ada bioflavonoid supaya tingkatkan keberkesanan vitamin c anda.

Vitamin C Shaklee ini tahan 3-6 bulan tahu dengan RM0.55 sehari. Murah dan jimat kan? 

Kalau nak beli sebotol pun boleh tetapi lebih jimat jika beli 3 botol dalam 1 set. 


Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi Alicia terus. Klik link bawah ini, WhatApps tanpa perlu save number 😉👇


📲www.wasap.my/60148715350

Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350
Blog : https://beautyhealthylifestyle.blogspot.com/

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top