Jangan Menjadi Penyebar FITNAH

Bisnes semakin naik, fitnah semakin banyak... Biasalah itu salah satu lumrah kehidupan kan... Kebelakangan ini macam-macam netizen ni fitnah tentang produk Shaklee sehingga kami Pengedar Sah Shaklee tiba-tiba dapat surat dari Ms Helen Lam (President Shaklee Malaysia).

jangan fitnah shaklee; produk shaklee selamat; bahayakah amalakan vitamin shaklee; shaklee beracun; shaklee menyebabkan orang buang ovari


Alhamdulilah rasa lega hati, sebab kami ni dalam golongan teraniaya tau. Nak fitnah pun biar bukti kukuh jangan sebarangan. Sekarang pihak Shaklee dapat tujukkan segala bukti malu tak uolls yang membuat fitnah sebarangan tu.

jangan fitnah shaklee; produk shaklee selamat; bahayakah amalakan vitamin shaklee; shaklee beracun; shaklee menyebabkan orang buang ovari; shaklee labuan; shaklee kudat; shaklee beaufort; shaklee tawau; shaklee kuching; shaklee bongawan

Shaklee Malaysia sudah laporkan segala kenyataan bersifat fitnah dan berniat jahat kepada pihak berkuasa Malaysia mengenai berita-berita palsu. Jadi, hati-hati tau sesiapa yang penah "Share" tentang cerita palsu Shaklee tu lebih baik "delete" sebelum kena apa-apa tindakan. 

jangan fitnah shaklee; produk shaklee selamat; bahayakah amalakan vitamin shaklee; shaklee beracun; shaklee menyebabkan orang buang ovari; shaklee labuan; shaklee kudat; shaklee beaufort; shaklee tawau; shaklee kuching; shaklee bongawan


PRODUK SHAKLEE BUKAN PRODUK SAMPAH

Dr. Forrest C. Shaklee mencipta multivitamin yang pertama di dunia pada tahun 1915. Umur Vita Lea tu dah 103 tahun uolls... Syarikat Shaklee di tubuhkan sejak tahun 1956 sebagai syarikat nurtisi pemakanan semulajadi yang pertama di Amerika Syarikat. Shaklee datang ke Malaysia sejak tahun 1994 lagi.

Setiap produk yang dikeluarkan pula mesti ada bukti kajian klinikal yang mana lebih 100 artikel sains dan dikeluarkan bercerita tentang keberkesanan produk dan bukan hanya bergantung pada testimonuals sahaja. 

Ramai pertikaikan bab tentang kajian, kunun semua produk mempunyai kajian. Tetapi kajian untuk produk shaklee adalah kajian untuk pengguna jangka masa yang panjang, banyak syarikat nurtisi hanya buat kajian pengguna jangka masa yang pendek. 

Penyakit kronik akan datang jika kita menjalankan kehidupan atau pemakanan yang tidak sihat untuk jangka masa yang panjang, ia termasuk supplement/ vitamin. Kalau ambil sebulan dua atau setahun dua kita tak akan nampak kesan negatif terhadap diri kita. Jadi, penting tahu kajian untuk pengguna jangka masa yang panjang.  

KENAPA PRODUK SHAKLEE DIKATAKAN SELAMAT -> Baca lanjut 

KENAPA PRODUK SHAKLEE DIKATAKAN TERBUKTI -> Baca lanjut 

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee boleh hubungi Pengedar Sah Shaklee yang berilmu untuk memberikan anda konsultasi yang lanjut. 

Semoga entry ini dapat memberi penjelasan kepada anda semua.

Have a nice day! 

Alicia Dania Lee 
Pengedar Sah Shaklee yang berilmu

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top