KENAPA VIVIX TAK BEKU DALAM FREEZER?

Ada pengguna Vivix terkejut kenapa Vivix boleh disimpan dalam Freezer dan tak beku? 

Vivix beku; vivix dalam freeze; apa kebaikan vivix; shaklee labuan; vivix labuan; minuman awet muda;


Ini menujukkan bahawa Vivix 100% tanpa air, tanpa campuran gula, tiada perisa tambahan, tiada perwarna tiruan yang boleh merosakkan struktur vivix. Apabila Vivix tak beku ia menunjukkan bahawa VIVIX mengandungi POLIFENOL dan RESVERATOL yang tulen.

Badan yang sihat bermula dari sel-sel badan yang sihat. Apa yang anda makan aklan pergi kepada sel badan dan menentukan kesihatan anda secara keseluruhan. Jika anda makan makanan yang sihat, sel-sel badan akan kekal sihat dan anda akan cergas bertenaga sepanjang hari.

Satu sel rosak, kita tak akan rasa apa-apa, jika separuh daripada jumlah semua sel pada buah punggang rosak? Lambat-laun ia akan mengganggu kesihatan buah pinggang dan menjurus kepada sakit buah pinggang. 

Vivix beku; vivix dalam freeze; apa kebaikan vivix; shaklee labuan; vivix labuan; minuman awet muda; apa punca menyebabkan penyakit kronik; shaklee beaufort


KENALI RADIKAL BEBAS

Selain daripada pemakanan yang kurang sihat, sel-sel badan anda juga akan dirosak oleh radikal bebas setiap hari. 

Radikal bebas ni datang dari pelbagai bentuk termasuk stress, asap rokok,  pencemaran alam sekitar, sinaran UV, bahan kimia, uabt-ubatan, dan banyak lagi. 

Radikal bebas adalah umpama batu-batu asteroid kecil yang melanggar sel-sel badan anda, kalau sikit ia mungkin tidak mendatangkan kesan yang ketara. Tetapi bayangkan kalau setiap hari sel-sel badan yang tidak mempunyai perlindungan bergeser dengan batu-batu asteroid, umpama planet bumi bergeser dengan asteroid lama-lama ia akan rosak. 

Vivix beku; vivix dalam freeze; apa kebaikan vivix; shaklee labuan; vivix labuan; minuman awet muda; apa punca menyebabkan penyakit kronik; shaklee beaufort; shaklee lawas; shaklee bongawan; shaklee kudat


PERLINDUNGAN UNTUK SEL BADAN

Sel-sel badan memerlukan perlindungan daripada serangan radikal bebas. Menyedari hal yang tidak dapat dielakkan ini Shaklee telah membuat kajian dan ratusan ujian klinikal dan akhirnya menemui  POLIFENOL dan RESVERATOL lalu Vivix dihasilkan. 

INGIN TAHU BAGAIMANA VIVIX BOLEH JADI PERLINDUNG UNTUK SEL-SEL BADAN?

Teruskan baca.... 

Vivix mengandungi POLYPHENOL yang sangat tinggi. 


Vivix beku; vivix dalam freeze; apa kebaikan vivix; shaklee labuan; vivix labuan; minuman awet muda; apa punca menyebabkan penyakit kronik; shaklee beaufort; shaklee lawas; shaklee bongawan; shaklee kudat


APA ITU POLYPHENOL?

Setiap buah-buhan mesti mempunyai perisai untuk melindungi isi buah dari penyakit, serangan cuaca dan serangga. Dalam buah seperti anggur, perisai mereka bernama polyphenol. Perisai yang sama juga yang memberikan warna kepada buah anggur iaitu warna unggu. 

Para saintis mengkaji perisai ini dan mendapati perisai dari buah anggur muscadine adalah sangat bermanfaat untuk turut menjari perisai kepada sel badan manusia daripada di serang oleh radikal-radikal bebas. 

Polyphenol akan bertindak menjadi antioksidan. Antioksidan bekerja untuk menewtralkan radikal bebas supaya ia tidak lagi merosakkan sel-sel di dalam badan. 

Perisai yang bernama polyphenol ini juga didapati membantu beri tenaga kepada sel-sel badan manusia di samping memperlahankan pembentukan AGE. 



APA ITU AGE? 

AGE adalah kata pendek untuk Advanced Glycation End-Product. AGE ini merupakan punca kepada sel menjadi semakin tua dan glucose intolerence. Apabila sel badan anda terdedah kepada AGE, sel-sel akan mula longgar dan rosak. 

Umpama kereta baru yang kita beli, rasa sedap pakai, enjin pun tiada bunyi break pun masih mencegkam. Tahun demi tahun kereta akan mula rosak sana sini dan enjin pun mula ada bunyi tikus. Kita kena selalu servis kereta tersebut supaya jadi kuat semula. 

Bergitu juga dengan kita manusia, semakin berusia, badan kita akan semakin banyak "rosak". 

Kalau kulit berkedut mungkin hanya nampak tua di fizikal. 

Tetapi kalau otot paru-paru, jantung dan hati mula berkedut dan tak tegang, pelbagai penyakit akan mudah datang. Tua juga merupakan petanda sistem imun semakin lemah. 

Apabila sistem imun lemah, badan akan mudah di serang oleh virus dan bakteria walaupun kadangkala virus tersebut tidak lah sebahaya mana. 

Sebab itu warga emas lebih mudah di serang penyakit seperti penyakit tua dan lebih ramai hilang tenaga dan tidak cergas - ia kerana AGE sudah mula terbentik dan tiada perisai untuk sel-sel dalam badan mereka. 

Dah fall in love dengan Vivix ke belum? Promo Vivix tinggal 4 hari sahaja lagi tau... Kalau kamu nak jimat berganda dan berbaloi sangat, cepat grab Promo Vivix! 

Vivix ni satu-satunya supplement yang boleh tembus masuk sehingga sel DNA kita. Apabila dah tembus masuk, Vivix akan melindungi and membaiki sel badan kita yang rosak dan lemah. 


Sementara harga PROMO sekarang yang memang SUPER JIMAT dan BERBALOI, Kak D memang highly suggest kamu grab! 

Kalau beli 2 botol Vivx dapat :
- Jimat 5% iaitu RM228
- Free membership bernilai RM65 
- Free postage RM10 
- Cash bonus bernilai RM36

Nak super duper JIJMAT? 

Beli 6 botol Vivix dapat: 
- Sebotol FREE Jimat RM475
- Jimat RM570
- Free membership bernilai RM65
- Free postage RM10
- Cash bonus bernilai RM250

Kalau nak beli sebotol ja pun boleh... Tapi tak dapat pengjimatan berganda la.. 

Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi Alicia terus. Klik link bawah ini, WhatApps tanpa perlu save number 😉👇

Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350
Blog : https://beautyhealthylifestyle.blogspot.com/




------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top