Mencari Agen Shaklee Aktif di Kudat?

Semakin hari semakin ramai agen Shaklee, tetapi ada yang tidak sah ada yang tidak berilmu dan ada yang tidak aktif. 

Shaklee kudat; Shaklee kota belud; agent shaklee kudat; stokist shaklee kudat; kudat kesihatan; klinik kesihatan kudat; klinik kesihatan kota belud


Jangan risau hari ini Kak D nak kenalkan anda seorang Pengedar Sah Shaklee yang Aktif di Kudat dengan ID number : 1212238 (Lorna Erina George Abah). Kalau masih was-was boleh call Shaklee Branch di Kota Kinabalu (088-393848) untuk Sahkan ID tersebut.  

Lorna George


Lorna ibu kepada sepasang cahaya mata, mempunyai ijazah dalam bidang kejuruteraan awam tetapi pilih untuk menjadi suri rumah sepenuh masa supaya boleh menjaga anak di depan mata. Ini lah pengorbanan seorang ibu, makin hari makin banyak berita yang menakutkan. 

Lorna menjadi pengamal tegar produk Shaklee sejak awal tahun 2015 dan akhirnya mendaftar sebagai member sah pada september 2015. Waktu itu Lorna belum lagi terbuka hati nak kongsikan kebaikkan Shaklee, cukuplah sendiri dan keluarga amalkan. 

Dalam perjalanan menjadi pengamal tegar Shaklee Lorna mempunyai dua testimoni yang nak dikongsikan untuk membantu mereka yang ingat berikhtiar mendapatkan cahaya mata dan untuk ibu hamil yang mempunyai HB yang rendah. 

ikhtiar hamil dengan shaklee; aku nak hamil; tips hamil shaklee; testimoni hamil dengan shaklee; hamil kudat


Sebelum mengamalkan Shaklee Lorna desperate nak cahaya mata yang kedua, berusaha selama setahun keputusan asyik negatif sahaja.... Memang sedih. Hanya mereka yang lalui akan faham perasaan ini. Lepas Lorna cuba set kesuburan Shaklee, habis je sebotol GLA terus keputusan POSITIF dengan izin Tuhan. Syukur sangat!

Testimoni HB rendah; vita lea hb rendah; petua tinggikan hb; hb rendah waktu hamil; tip naikkan hb waktu hamil


Lepas pregnant masalah HB pula datang, setiap kali review kena marah oleh kakak-kakak nurse. Ibu-ibu yang mempunyai HB rendah saja yang faham kan? Terpaksa kebaskan telinga dan muka. Sekali lagi Lorna mencari bantuan dari produk Shaklee. VITA LEA! Amalkan konsistent HB dah ok, syukur sepanjang kehamilan semua dipermudahkan. 

Semakin hari semakin jatuh cinta dengan produk Shaklee, setakat ini Lorna amalkan 9 produk dari Shaklee untuk kesihatan dan kecantikan iaitu Protein Shaklee (ESP), multivitamin Shaklee (Vita Lea), Vitamin C, Vitamin B, Lecithin, Peppermint ginger, kalsium (Ostematrix) dan Vitamin E Shaklee. 

Lorna terbuka hati nak menjadi agent Shaklee disebabkan Lorna betul-betul nak bantu mereka yang ingat berikhtiar untuk hamil dan juga ibu hamil yang mempunyai masalah HB. 

Warga Kudat, sekarang agent shaklee yang aktif ada di depan mata anda... Lorna akan atur masa untuk membuat penghantaran produk Shaklee disekitar Kudat dan juga untuk customer yang luar dari Kudat jangan risau Lorna ada buat pengeposan secara PERCUMA. 

Shaklee kudat; agent shaklee kudat; pengedar sah shaklee kudat; shaklee sabah; pengedar sah shaklee kota belud; stokist shaklee kudat; stokist shaklee kota belud; mencari agent shaklee kudat; mencari agent shaklee sabah

Konsultasi cara makan yang berkesan akan diberi selepas setiap PEMBELIAN. Jangan lepaskan peluang. 

✎ msg/whatsapp: 013-8157818
✍ pm fb: Lorna George 


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top