Apa keistimewaan sertai perniagaan Shaklee?

Kebelakangan ini ramai yang nak sertai Shaklee atas sebab nak dapat harga ahli. Tahukah anda selain harga ahli anda juga berpeluang untuk mendapatkan ENAM jenis ganjaran ini.

join shaklee; i love shaklee; istimewa join shaklee; apa kelebihan join shaklee; apa keistimewaan join shaklee


1. Untung Runcit 
- Untung runcit adalah keuntungan yang anda akan dapat dari jualan produk. Anda beli produk Shaklee dengan harga ahli (DN) dan anda jual pada harga runcit (RP). (Untung runcit = DN - RP)

2. Bonus Kumpulan Peribadi
- Bonus kumpulan peribadi adalah berdasarkan jumlah jualan terkumpul bagi setiap bulan. Minima kelayakan bonus adalah 150uv (point) iaitu bersamaan dengan jualan lebih kurang RM350.00 

3. Bonus Kepimpinan 
- Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Senior Supervisor dan mula membimbing supervisor didalam oraganisasi anda, maka anda akan menerima bonus kepimpinan bulanan bedasarkan jualan setiap pemimpin perniagaan anda sehingga eman generasi di bawah anda. Ini adalah bonus atas usaha anda bagi membimbing kumpulan anda. 

4. Bonus Infiniti 
- Bermula dari pangkat Coordinator, bonus infiniti adalah bonus bulanan yang dibayar maksimum 1.5% di atas Nilai Mata Kumpulan (GPV) bagi setiap orang berdasarkan pangkat anda serta setiap pemimpin perniagaan dalam oragnisasi anda. 

5. Duta Emas (Program Gold Ambassador) 
- Sebagai pengedar sah Shaklee, anda mempunyai keistimewaan untuk memperluaskan perniagaan anda ke peringkat antarabangsa seperti Indonesia, Maxico, America Syarikat, India, China, Taiwan. 

6. Insentif Tahunan & Program Pengikhtirafan 

insentif tahunan shaklee; melancong free dari Shaklee; makan angin percuma dari Shaklee;
insentif tahunan shaklee; melancong free dari Shaklee; makan angin percuma dari Shaklee; Pulau Langkawi; insentif tahunan shaklee; melancong free dari Shaklee; makan angin percuma dari Shaklee;
insentif tahunan shaklee; melancong free dari Shaklee; makan angin percuma dari Shaklee; Pulau Langkawi;

Program Lawatan Insentif
- Mata ganjaran dapat dikumpul sepanjang tahun, anda boleh membawa ahli keluarga anda untuk sertai lawatan ke destinasi yang hebat di seluruh dunia yang dianjurkan oleh Shaklee. Kelayakan diberi kepada pangkat supervisor dan keatas. 

Shaklee labuan; leader shaklee; master shaklee; anugerah shaklee; car bonus achiver shaklee;


Pengikhtirafan 
- Diikhtiraf dan diberi ganjaran di atas setiap kejayaan anda pada setiap tahun.

Program Subsidi Kereta
- Pencapaian tahap supervisor ke atas, anda akan berpeluang untuk mendapat bonus kereta bulanan jika memenuhi syarat yang ditentukan. Pemimpin yang layak untuk program subsidi kereta akan menerima bonus ini dalam bentuk wang tunia. Selagi anda aktif dalam Shaklee, selagi itu Shaklee akan membayar anda bonus kereta. Anda boleh menggunakan bonus kereta ini untuk dapatkan kereta impian anda, rumah impian anda atau simpanan. 

Ingin tahu lebih lanjut tentang perniagaan Shaklee?
Atau ingin sertai kami di polaris grup?

Kami sedia membimbing anda.... 


Hubungi kami di :

Founder Polaris Grup -> Alicia Dania Lee
WhatsApp / SMS / Call : 014-8715350
Email : aliciadanialee@gmail.com

Facebook : Alicia Dania Lee
Facebook page : Healthy Lifestyle
IG: alicia_shaklee
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top