Sale meletop di hari Malaysia! Jom baca...

Kak D ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Malaysia kepada seluruh rakyat Malaysia. Semoga Malaysia terus maju!


Selamat hari jadi malaysia; aku anak malaysia; i love malaysia; negaraku Malaysia

Sempena Hari Malaysia tahun 2017 Shaklee juga buat promosi hebat sehebatnya.... Kalau menyesal masih ada peluang lagi tau sampai jam 11.00pm.

Promosi hari malaysia; shaklee promosi; promo shaklee; lucky dip shaklee

Promosi hanya berlansung pada 16 September 2017

1. Beli produk Shaklee sebanyak RM700+- akan dapat 
- Satu kali lucky dip
* Free membership kepada yang bukan lagi member
* Free renewal kepada yang dah member
- bonus 5%

2. Vivix 2 botol (Less 5%)
- Satu kali lucky dip* Free membership kepada yang bukan lagi member
* Free renewal kepada yang dah member
- bonus 5% 

Lucky dip bukan macam lucky draw tau... Lucky draw hanya untuk mereka yang bertuah, lucky dip pasti ada hadiah siapa bertauh dapat la hadiah best. 

Sempena hari Malaysia semua business leader Shaklee macam Sotong sudah.  I fell you guys, nasib Kak D hari ni up dose vitamin semua untuk kekal bertenaga. Semua SID tak akan lepas peluang hari ini... best woi!

Leader yang dekat dengan branch akan pergi branch, pelbagai aktiviti disediakan. Seperti skin analysis dan juga pose-> post -> and Win. Kak Farhana, duta set kulit Shaklee join branch Kota Kinabalu.


Shaklee Kota Kinabalu; shaklee branch Kota Kinabalu; Business leader; menjana pendapatan; cuba nasib; agent shaklee sabah




Shaklee Kota Kinabalu; shaklee branch Kota Kinabalu; Business leader; menjana pendapatan; cuba nasib; agent shaklee sabah; pemenang Shaklee;

Tahniah little master Dana dapat hadiah multi-stack dispenser untuk aktiviti pose-> post -> win. Best kan? hati ada rasa gatal-gatal nak join Shaklee tak?

Untuk yang jauh dari branch seperti kami yang berada di Labuan, Port Dickson, Sibu, Kuching, Tawau, Sandakan, kami boleh join promosi ini melalui online atau call customer service. 

Lucky dip kami pula akan dibuat melalui sistem online. Leader level ke 2 kami dapat collagen yang bernilai RM298.00 tau! bestkan?

Walaupun Kak D dapat 2 pill box, Kak D juga bersyukur sebab sekurang-kurangnya ada hadiah. Hari biasa mana dapat apa-apa kan? dan Vivix murah gila... so harus borong! 


tsunami Shaklee; group shaklee paling aktif di Malaysia; Shaklee Labuan; Shaklee Lawas; Shaklee Sabah; Shaklee Sarawak


Oraganisasi Kak D hari ni sahaja dah pulun sale sebanyak RM22560 dalam masa beberapa jam. Memang hebat uolls, hp kak D seawal jam 1pm dah kehabisan cas. 

Jangan tunggu lagi, kalau anda tergerak hati nak join organisasi Kak D untuk menjana pendapatan melalui Shaklee anda dialu-alukan. Kak D sedia membimbing anda sehingga berjaya. 

Kalau rasa nak borong Vivix ini, masih lagi ada 6 jam. WhatApps ja Kak D di talian 014-8715350.

promosi vivix

APA HEBAT SANGAT VIVIX SHAKLEE?
.
Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.
.
BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE BERFUNGSI?
.
Anda mesti baca dan fahami setiap perenggan yang saya type. Kenapa? Kerana ia adalah nilai sebuah kesihatan anda dan keluarga tersayang.
.
1. Membantu melindungi dan membaiki DNA
.
Kandungan Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA. Setiap hari, sel-sel tubuh badan kita diserang oleh hampir sejuta agen yang mampu merosakkan DNA kita. Ia mampu merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan ‘typo’ (kesilapan susunan DNA dari yang asal) yang mana ini boleh mengganggu fungsi sel. Vivix mengandungi resveratrol iaitu sejenis anti-oksidan yang sangat hebat dan terbukti membantu melindungi DNA dari terus rosak. Pada masa yang sama membetulkan sel-sel yang telah rosak.
.
2. Pengawalaturan gen
.
Kerosakan dan kecacatan DNA boleh menyebabkan kemerosotan umur pada tahap sel. Dalam satu penemuan utama ramuannya, Vivix membantu mengaktifkan satu sistem pengawalan genetik utama yang membantu melambatkan penuaan terus pada tahap sel.
.
3. Biogenesis Mitokondria
.
Mitokondria sangat penting dalam penghasilan tenaga yang diperlukan oleh sel. Mitokondria merupakan penjana tenaga dalam tubuh. Apabila jumlah mitokondria berkurangan, kecekapan sel badan dalam menghasilkan tenaga juga berkurangan. Salah satu kelebihan Vivix adalah ia menggalakkan biogenesis (penghasilan baru) bagi memastikan penghasilan tenaga sentiasa mencukupi seperti yang diperlukan oleh sel.
.
4. Melambatkan pembentukan proten AGE
.
Pembentukan dan pengumpulan protein AGE (Advanced Glycation End Products) boleh menyebabkan kerosakan pada tahap sel yang mengganggu kekuatan dan jangka hayat sel. Ramuan Vivix yang mengandungi 10x ganda resveratoral (kandungan unik dalam Anggur Muscadine) sangat membantu melambatkan pembentukan protein AGE itu tadi.

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top