Bagaimana Hendak Memilih Minyak Ikan Berkualiti Tinggi?

Menurut pemakanan sihat, kita disarankan untuk ambil 2-3 hidangan ikan dalam seminggu. Terutamanya ikan laut dalam, ia adalah kerana untuk memastikan pengambilan EPA / DHA yang mencukupi. Walau bagaimanapun, tidak semua orang makan ikan dan tidak semua orang makan ikan dengan kerap. 

Minyak ikan; bagaimana untuk memilih minyak ikan; minyak ikan terbaik dunia; omega guard; omega shaklee

Ramai yang bimbang mengenai risiko pencemaran yang terdapat dalam ikan biasa. Persoalan yang sering main di fikiran adalah adakah manfaat kesihatan daripada pengambilan ikan adalah lebih penting daripada risiko mengambil ikan yang mengandungi merkuri, plumbum atau toksin lain. 

Dengan kebimbangan ini, ramai yang pilih suplemen minyak ikan sebagai jalan penyelesaian. Apabila minyak ikan diproses dengan betul, bahan pencemar boleh disingkirkan atau dikurangkan ke tahap di mana ianya tidak seharusnya menimbulkan risiko. 

Banyak jenama suplemen minyak ikan dipasaran hari ini bagaimana nak memilih minyak ikan yang berkualiti?  
Minyak ikan; bagaimana untuk memilih minyak ikan; minyak ikan terbaik dunia; omega guard; omega shaklee; Shaklee Labuan; Shaklee Kota Kinabalu; shaklee Lawas; Shaklee Sabah; Shaklee Penang

Mai Kak D nak share tentang ciri-ciri untuk memilih minyak ikan yang berkualiti. 
  • SYARIKAT YANG BERKUALITI 
- Tidak semua minyak ikan adalah sama. Cari syarikat yang boleh anda percaya, dan mempunyai sejarah pengeluaran produk yang berkualiti. 
  • KETULENAN DAN KESELAMATAN 
- Penyulingan molekul ialah proses yang meletakkan ikan di dalam keadalan vakum dan membolehkan ia mendidih pada suhu yang lebih rendah untuk melindunginya dari rosak. Ini membolehkan EPA dan DHA dipisahkan daripada logam berat, yang membolehkan toksin disingkirkan. Proses ini juga mengurangkan bau dan rasa hanyir ikan. 
  • IKAN KECIL ATAU IKAN BESAR?
- Kehadiran sejumlah kecil toksin tidak menjadi masalah untuk ikan kecil. Namun, apabila ikan yang lebih besar memakan beribu-ribu ikan kecil, ia mengumpul lebih banyak toksin. Apabila kita perhatikan rantaian makanan, semakin besar ikan, semakin tinggi bioakumulasi. Minyak ikan yang diambil dari ikan kecil, mempunyai jumlah biokumulasi toksin yang rendah. 
  • KELANGSUNGAN 
- Ikan adalah penting dalam pemakanan kita. Kita harus memastikan sumber minyak ikan yang baik adalah mencukupi untuk masa hadapan. Sebuah syarikat yang bertanggungjawab akan memberi perhatian terhadap saiz populasi dan had tangkapan serta mengelakkan penangkapan ikan pada musim pembiakan untuk memastikan bekalan jangkamasa panjang sentiasa mencukupi. 

Minyak ikan; bagaimana untuk memilih minyak ikan; minyak ikan terbaik dunia; omega guard; omega shaklee; Shaklee Labuan; Shaklee Kota Kinabalu; shaklee Lawas; Shaklee Sabah; Shaklee Penang

Berminat untuk mengetahui lanjut tentang Omega guard Shaklee? Sila hubungi Kak D untuk pertanyaan lanjut. 

Shaklee Labuan; Shaklee Sandakan; Shaklee Tawau; Omega promosi; Minyak ikan murah dan bagus; shaklee lawas; shaklee sabah; shaklee sarawak
Add caption

Bulan ogos bulan promosi Omega. Beli 5 ada RM20 x 3 e-voucher rebate. Jimat berganda! 


✎ msg/whatsapp: 014-8715350 
✍ pm fb: Alicia Dania Lee 
✉ email: aliciadanialee@gmail.com 
IG : alicia_shaklee 

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION! jadi, jangan lepaskan peluang


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top