Shaklee Malaysia: Ramadhan yang Cergas, Segar dan Bertenaga

Puasa hampir tiba. Bulan Ramadhan bulan yang amat dinantikan oleh umat islam yang bertaqwa. Mari kita pertingkatkan ibadat puasa.

Ramadhan yang cergas, segar, bertenaga; tip puasa; tip tahan berpuasa; ramadhan 2017



Ketika berpuasa kita kehilangan air di dalam badan akibat panas ketika siang hari. Jadi kita perlu mengekalkan kadar dehydration di kadar yang minima. Macam mana nak elak dehydration ni? 

Ramadhan 2017; dihidrasi waktu puasa; haus waktu puasa; Shaklee malaysia



Jangan gusar dan risau.

Shaklee berjaya mengeluarkan Performance Drink minuman isotonik di bulan puasa. Ia mampu memberi kecergasan dan sesuai untuk seisi keluarga. Amat disyorkan sepanjang berpuasa dan ketika cuaca panas sekarang ini untuk mengekalkan kadar bendalir dalam tubuh. 

Performance drink Shaklee; Shaklee labuan; Shaklee tawau; Shaklee Sandakan; Shaklee KJota Kinabalu; Shaklee kudat; Shaklee Kuching; Shaklee Kota Marudu; Shaklee keningau; Shaklee Johor; Shaklee Port Dickson


Performance Drink berperisa oren boleh dinikmati oleh:
  • Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
  • Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
  • Amat sesuai untuk mengelakkan kemeruduman susu ketika berpuasa.
  • Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. 
  • Sesuai juga diberikan kepada kanak-kanak yang demam. 
  • Sesuai juga diambil oleh pesakit Diabetis kerana  dapat memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Performance drink untuk waktu berpuasa; minuman bertenaga; minuman utk bulan puasa; Shaklee Lawas; Shakele Sabah; Shaklee Sarawak; Shaklee Pulau Pinang


Formula unik dalam Performance Drink

Opti-Lyte adalah campuran saintifik elektrolit untuk menyokong tahap penghidratan optimum. Ia terbukti secara klinikal untuk penghidratan yang lebih baik daripada air dan mempunyai lebih banyak elektrolit dari jenama yang terkemuka.

Formula khas Opti-Lyte ini juga digabungkan dengan gabungan karbohidrat unik untuk memberikan tenaga segera dan berterusan serta menyokongpenghidratan optimum.
==================================================

Testimoni Pengguna Performance Drink:

Performance drink minuman wajib untuk seisi keluarga saya pada bulan puasa - Pn. Fara
Saya ibu menyusu, performance membantu saya bertenaga pada bulan puasa dan tak mengalami kemeruduman susu - Pn. Siti  
Saya bertugas dibawah matahari, PD memberi saya tenaga sepanjang hari dan elak dehidrasi - Irwan 
Sekeluarga saya suka performance drink, kami bersahur dan berbuka dengan performance drink. Tak pernah beli air sirap di bazaar ramadhan. - Pn Aisyah 

Performance Drink menjadi minuman wajib saya seisi keluarga di bulan Ramadhan. Malah seisi keluarga menikmatinya sekali. Performance Drink minuman Isotonik di bulan puasa. Saya amat menyukainya!!!

Sebotol hanya RM86.25






Hubungi saya untuk konsultasi lanjut, serta mengetahui bagaimana untuk dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa.... 

✎ whatsapp: www.wasap.my/60148715350
✍ Facebook: Alicia Dania Lee
✉ email: aliciadanialee@gmail.com
IG : alicia_shaklee

Contact:
014-8715350

014-8715350
014-8715350


Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION! jadi, jangan lepaskan peluang

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top