Shaklee Labuan: Lecithin untuk kuatkan ingatan?

Excited tak untuk promosi bulan ini? Buy 1 Free 1 tau! 

lecithin untuk kuatkan ingatan; lecithin untuk study; lecithin promosi; lecithin Buy 1 free 1; Shaklee Labuan


Bulan ni promosi lecithin sungguh menarik terutama mereka yang mempunayi azam nak kuruskan badan pada 2017. Tapi entry hari ni saya nak kongsikan kelebihan Lecithin selain pecah lemak dan tujuan slimming. Fungsi ini pasti digemari oleh ramai pelajar.... iaitu menguatkan ingatan!

Ingat, lecithin bukan saja untuk tujuan pecah lemak ya!

lecithin untuk kuatkan ingatan; lecithin untuk study; lecithin promosi; lecithin Buy 1 free 1; Shaklee Labuan

FUNGSI LECITHIN UNTUK OTAK

APA KANDUNGAN LECITHIN SHAKLEE?

Tahukah kita yang 30% otak adalah terdiri daripada lecithin, manakala 70% lemak di hati adalah lecithin. Lecithin mengandungi kolina yang mana merupakan satu keperluan untuk otak berfungsi dengan sempurna. 
Lecithin ni kan…ia membantu dalam meningkatkan bekalan kolina dan acethycholine tau. Acethycholine ni penting untuk fungsi otak yang sentiasa digunakan untuk berfikir, mengingat, konsentrasi, menentukan kita berdiri, berlari, makan, bercakap, tidur, bermain dan macam-macam lagi.
Jika anak kita alami masalah susah untuk fokus, bekalkannya lectihin bersama omegaguard. Berikannya dengan konsisten tau, baru boleh nampak kesannya.
Ahaaa…kan best! Nampak kan…dengan lecithin yang harga murah je tu…kesan macam-macam… Untuk kembangkan otak dan memberikan fungsi otak yang terbaik pun lecithin membantu. Memang superb!
Ada yang nak tahu kandungan lecithin Shaklee kan? Yelah, apa kandungannya? Kita mesti ambil berat apa yang kita nak makan kan?
Lecithin Shaklee mengandungi sumber semulajadi daripada kekacang soya di mana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolina dan 48mg inositol.Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.
HAA… APA PULAK FUNGSI KOLINA NI YE?


Kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan. Kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf. Maknanya selain untuk menghapuskan lemak degil, kolestrol dalam badan, Lecithin juga boleh membantu otak kita berfungsi dengan cerdas.


lecithin untuk kuatkan ingatan; lecithin untuk study; lecithin promosi; lecithin Buy 1 free 1; Shaklee Labuan

Bulan February 2017

Promosi Hebat!!! 

Beli 1 Percuma 1 dengan harga hanya RM52.50 



Promosi ini akan tamat sehinga kehabisan stock! Siapa cepat dia dapat!

Hubungi kami untuk buat tempahan produk Shaklee serta dapatkan harga istimewa💓

✎ msg/whatsapp: 014-8715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
 email: aliciadanialee@gmail. com
IG : Alicia_Shaklee
* Free postage seluruh Malaysia. 

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top