Diari saya: Free Samsung Galaxy A9 Pro and Happy V'day!

News ni dah update dekat Facebook last friday, cuma tak cukup masa nak update kat blog ja... memandangkan hari ni agak free jadi saya update la news "outdated" saya tu.. hihihihi mungkin pembaca setia blog saya ni belum tahu tentang berita gembira itu kan? 

HSBC Malaysia; Free Samsung Pro A9; Samsung A9 pro; Alicia Shaklee; business shaklee


Last friday saya dapat hadiah Valentine dari HSBC iaitu sabuah hp Sumsung A9 Pro. Best kan? Rasanya HSBC tak bagi free tanpa minima penggunaan kan? 

Business Shaklee bukan saja boleh dapat bonus lumayan, car bonus, untung runcit, travel 5 bintang dan juga boleh dapat free gift dari Bank. Kenapa boleh dapat free gift dari bank? sebab saya shopping produk Shaklee melalui online dengan menggunakan credit card. Kan di Labuan tak ada branch jadi kena la order produk melalui online. 

HSBC Malaysia; Free Samsung Pro A9; Samsung A9 pro; Alicia Shaklee; business shaklee



Sebenarnya sebelum saya menceburi bisnes shaklee dalam setahun berapa kali saya menggunakan credit card untuk pembayaran memang dapat dikira, itupun saya akan pasti ada cash di tangan baru saya akan gunakan credit card sebab sy risau tak dapat bayar. Sejak terjebak dalam bisnes Shakele hampir setiap hari guna credit card, paling kurang pun RM1000.00 apa tak HSBC bagi gift kan?

Suami saya sangat cerdik, biasa la cukup omega dan lecithin kan... sel-sel bergabung dengan cepat... dia kata ni la hadiah Valentine dia untuk saya... hahaha ni la tujuan nak jimat hadiah. Apa-apa pun, ada hadiah tak ada hadiah pun saya tak kisah yang penting terus memberi sokongan mental dan fizikal untuk saya berjaya dalam business shaklee. 

Akhir sekali saya nak beri sedikit nasihat dengan anda semua, tak kisah apa business yang anda buat, buat lah dengan konsistent dan bersungguh-sungguh, pasti akan ada hasil. All the best untuk sahabat-sahabat yang berbusiness ya. 

happy valentines day; lover day ; love you

Happy Valentine's Day!!!! 

Pengedar Shaklee Terbaik Anda!

WhatApps / Wechat/ SMS/ Call :  014-8715350
IG : alicia_shaklee
Facebook page : Healthy Lifestyle 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top