Welcome Novermber! Happy Birthday Alicia Shaklee!!!

"NOVEMBER" bulan kegemaran saya, sebab saya dilahir di bulan November. Semua kita akan suka dengan tarik lahir kita kan? saya senang ja triple one iaitu (111) bestkan? senang untuk peminat-peminat waktu sekolah nak ingat birthday saya. hihihihi 

Birthday; november

Kenapa Alicia Shaklee? sebab ramai yang save nama saya dalam hp mereka Alicia Shaklee. 
Tahun lepas saya celebrate birthday di Korea, tahun ni celebrate di Labuan. Tak kira sambut dimana yang penting saya bersyukur dapat sambut dengan suami yang tercinta. Sedar tak sedar 2016 tinggal 60 hari lagi... Target atau impian yang kita catat pada 1.1.2016 masih lagi segar dalam ingatan. Tinggal 60 hari lagi untuk kita kejar impian kita. Berapa % impian awal tahun dah anda capai? 

Semalam baru saya buka buku impian saya, Alhamdulilah saya telah capai dalam 75% sudah impian-impian yang saya catat apa awal tahun...  Banyak impian ibubapa saya yang telah saya capai untuk mereka tahun ni, tak perlu lah nak list out satu per satu kan... Yang paling saya excited adalah saya dah lulus yellow book saya pada masa yang sama semester ini adalah semester yang terakhir untuk habiskan ijazah saya. Yahooooooo 

Tahun ini adalah tahun terakhir umur saya ada numbor 2 di depan, so i'm gonna make it better! 

Alicia Shaklee;

Birthday eve kami celebrate di Hotel Grand Dorsett Labuan, mau celebrate birthday tiba2 sampai sana Halloween theme pula. Best juga la rasa romantik dan seram seram dengan bunyi-bunyi dan deco mereka. Memang ada halloween feel. 

Ghetto kitchen Labuan; Western food labuan; good food Labuan


On 1st Nov pula kami dinner ja di Ghetto Kitchen. Selalu ja lalu depan Ghetto Kitchen nampak banyak kereta.. So, kelmarin decide mau pergi sana try la... Mau bagi review sikit tentang makanan semalam... Rating maximum adalah 5 ya.. 

Kami order Milo tabur RM3.50 kalau tak silap. Di Labuan ni, jarang la boleh jumpa minuman sejuk yang kurang dari RM4.00 dan rasa tu milo tabur memang best saya bagi rating 4.8! the best I have tasted so far in Labuan.... Kami order lagi satu basket garlic bread dengan mushroom soup RM5.00 ja, yang ni pun sy bagi rating 4.5. Tiba-tiba saya pula menghidam Char kue teow Penang style, ha.... ni rating anak jati penang mari yang bagi punya 2.5 ja saya bagi, sorry mungkin tak dapat capai level rasa lidah penang saya... huhuhuh  Harga char kue teow biasa RM6.00. Saya rasa char kue teow tu mungkin kue teow dia tak cukup lembut dan rasa agak masin sikit dan kuah tak cukup pekat. Cehwa! komen macam pandai masak.. hahahah tak la.. ni opinion ja k.  Mr. D pula order Chicken Chop RM15, portion besar juga tetapi rasa perap macam tak masuk kedalam isi dan sos dia terlalu cair. Rating 3. 

Overall saya suka juga tempat ni, sebab air ventilation yang best. harga makanan sangat mampu milik. sudah pasti garlic bread dan mushroon soup saya paling suka. Warga Labuan kalau tak pernah try, pergi la try test ya. 

Sekian laporan birthday saya tahun ni... Terima kasih ramai kawan dan kawan-kawan di alam maya wish saya. Thanks so much! 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top