SHAKLEE LABUAN: Kelebihan menjadi ahli Shaklee dan bagaimana pembelian Shaklee secara online membantu saya berkembang.

Selalu pengedar akan kata "Rugi kalau tak daftar ahli" kepada customer mereka. Memang rugi, jika anda pengamal produk Shaklee, hampir setiap bulan ada order tetapi tak daftar jadi ahli. Jom baca apa kelebihan menjadi ahli Shaklee... 

Kelebihan menjadi Ahli Shaklee; Shaklee online; Suri rumah menjana pendapatan online; Shaklee Labuan; shaklee kudat; Shaklee Tawau; Shaklee kuching


Kelebihan menjadi Ahli Shaklee. 

1. Dapatkan harga lebih istimewa (harga ahli)
- Selepas mengamalkan Vitamin Shaklee selama 3 bulan, akhirnya saya terbuka hati untuk daftar sebagai ahli Shaklee untuk penjimatan bergandar dalam 20% - 30%. Maklumlah, Saya dan keluarga adalah pengamal tegar produk Shaklee, jadi kenalah jadi seorang pengguna yang bijak dapatkan penjimatan berganda selepas daftar menjadi ahli, baru la kita boleh enjoy harga ahli dengan SAH. Masih tak dapat bayangkan penjimatan berganda tu? 

Contoh: Produk X dalam Shaklee harga pasaran RM150 dan harga ahli RM121. Anda boleh jimat dalam RM29 jika anda seorang ahli dan dengan penjimatan anda boleh beli sebotol Herba blend yang berharga RM27.

2. Keahlian Shaklee adalah seumur hidup
-  Keahlian Shaklee tak macam keahlian MLM lain, Shaklee hanya bayar sekali ja RM65 atau keahlian percuma juga sama, sah sehingga seumur hidup dengan beberapa syarat.. Point ini yang paling menarik perhatian saya, sebab banyak membership yang saya pernah join kena bayar yuran tahunan walaupun dalam RM30 setahun tetapi jika 10 tahun kita jadi ahli dah RM300. Boleh beli collagen sekotak dan sebotol Caratomax tau! Jadi la pengguna yang bijak.   

3. Dapat kumpul point 
- Ramai pengguna sering kata "saya guna ID kamu beli shaklee untuk dapatkan harga ahli, tak perlu la saya nak daftar ahli". Ini la kerugian yang sangat besar sekali! Sebab point yang kita kumpul tu bukan macam bonuslink yang redeem hadiah, kadang-kadang hadiah tak best terpaksa juga ambil sebab FREE. Dalam Shaklee point dikumpul akan ditukar ke CA$H dan dibank-in ke account anda ke setiap 15hb. Pertengahan bulan dapat bantuan percuma. Best kan?

4. Dapat Free produk 
- Kelebihan jadi ahli ni bukan saja dapat ca$h tetapi juga dapat FREE produk dari Shaklee. Macam-macam ganjaran free produk yang Shaklee akan berikan kepada ahlinya.  


Contoh: Setiap bulan Shaklee akan menawarkan promosi untuk ahlinya. seperti ESP buy 6 free 1. Anda kongsikan ESP untuk 6 kawan-kawan atau ahli keluarga dan yang percuma anda punya. Siapa nak bagi? Shaklee la... 


5. Modal yang rendah untuk memulakan bisnes 
- Salah satu platform untuk anda memulakan bisnes Shaklee adalah daftar ahli, bisnes shaklee boleh dikatakan tak ada risiko. Amat sesuai untuk anda yang ingin menjana pendapatan. Tak perlu buat pinjaman bank atau ah long untuk memulakan bisnes. Saya memulakan bisnes Shaklee saya dengan modal RM0.00 

6. Menjana 2-3-4-5-6-7 angka sebulan 
- Yang ini ramai tak percaya, tapi ia benar-benar terjadi. Sebulan anda boleh capai bonus sehingga beribu-ribu ringgit atas usaha anda. Konsep bisnes Shaklee mudah, dan bukan bentuk pyramid dimana upline goyang kaki, downline jadi kuli. Anda hanya kongsi Shaklee effect yang anda rasa secara online atau offline, menaja kawan-kawan dan ahli keluarga untuk jadi ahli dan bimbing group anda. Insahallah, anda akan berjaya dalam Shaklee. Jangan risau tak tahu, kita mempunyai group besar yang akan membantu anda dari masa ke semasa. Group besar kami seperti family besar yang sering memberi motivasi pada satu yang lain. 

7. Subsidi kereta 
- Shaklee percaya setiap orang mempunyai impiannya sendiri, jadi kita sendiri kena berusaha untuk mencapai impian kita. Dalam Shaklee kita layak untuk kumpul subsidi kereta (Car bonus). Dah kata Shaklee kan special, Shaklee tak akan berikan anda sebuah kereta. Setiap orang mempunyai kereta impian yang berlainan. Kereta impian saya adalah Range Rover, mungkin kereta impian anda adalah BMW. Jadi, Shaklee berikan car bonus dalam bentuk ca$h sampai bila-bila. Selagi anda aktif dalam Shaklee selagi itu anda akan layak car bonus, rugikan jika kita berhenti separuh jalan? Jadi, Car bonus dalam bentuk Cash yang anda terima tu pasti lebih dari sebiji kereta. Cash tu anda nak buat simpanan ka, nak beli kereta ka, nak beli rumah ka... all is up to you. Hebat bukan? 

8. Insentif pelancongan 
- Semua ahli Shaklee layak untuk kumpul point untuk melancong dalam negera/ luar negara atau Umrah untuk umat Islam. Pelancongan Shaklee ni best, diberi Hotel 5 bintang, makanan 5 bintang, layanan 5 bintang, dan juga ada pocket money. Mana mau dapat? Hanya di Shaklee. Bukan anda seorang saja yang pergi, jika point cukup suami/isteri, anak-anak, ibubapa dan adik-beradik juga boleh ikut sekali. Percutian percuma untuk sekeluarga hanya di Shaklee. 

9. Mengembangkan perniagaan anda ke luar negara
- Bisnes Shaklee ni bukan hanya dalam Malaysia ja, anda boleh mengembangkan perniagaan anda ke luar negara seperti Indonesia, China, Taiwan, US, dan banyak lagi negara yang mempunyai cawagan Shaklee.  

Pengedar Shaklee paling aktif; Pengedar Shaklee paling besar di Labuan; Ready stock Shaklee; COD Shaklee; Shaklee Labuan; Shaklee Kudat; Shaklee Tawau; Shaklee Kota Kinabalu


Bagaimana pembelian Shaklee secara online membantu saya berkembang?

Sekarang zaman modern ramai suri rumah juga mengunakan teknologi terkini untuk menjana pendapatan dari rumah. Online ni semua di hujung jari..... 

1. Sharing secara konsisten melalui Facebook. 
- Pasti anda pernah dengar guna FB menjana pendapatan, tetapi jangan pula salah guna sehingga menimbulkan unsur-unsur menipu pula... Saya akan disiplinkan diri saya untuk berkongsi secara konsisten tetang semua Shaklee Effect dari saya dan ahli keluarga saya di FB dengan niat membantu mereka yang memerlukannya. 

2. Membuat FB page -> Klik  
- Tujuan FB page adalah update dari masa ke semasa tentang promotion dan segala tentang shaklee untuk semua Shaklee lovers yang setia follow saya, mereka akan up to date tentang promosi Shaklee yang terkini. 

3. Menulis blog
- Ha.. yang ni ramai tak suka. Mereka akan rasa ia adalah suatu beban untuk menulis blog. Waktu zaman persekolahan nak tulis karangan 80 patah pekataan pun susah apa lagi ni nak tulis tentang vitamin dan kesihatan. 

Saya mengaku bahasa saya tidak sehebat seperti orang lain, tetapi saya rajin membaca, dan tak segan untuk berkongsi apa yang dalam hati dan otak saya tentang supplement yang hebat ni dengan niat membantu lebih ramai yang memerlukannya. 

Alhamdulilah, so far tak ada orang ketawa blog saya malah dipuji oleh kawan-kawan dan husband saya. Kawan-kawan saya yang kenal saya dari dulu pasti tahu Bahasa Cina saya tak pass, tetapi dengan niat saya nak berkongsi dengan mereka yang hanya faham bahasa cina saya rajinkan diri mengoogle, menanya kepada kawan-kawan. Selama 2 tahun mempunyai blog, ramai juga customer berbilang kaum yang hubungi saya. 

4. Instagram 
- Yang ni senang apa yang kita nak upload kat FB kita upload kat instagram pastu link ke FB dan hastag hastag... ha.. kalau nak tahu rahsia menjana pendapatan melalui Instagram sertai la group kami. 

5. Order online 
- Bila kita dah jadi Ahli yang sah, kita akan ada ID dan password untuk login di Website Shaklee, di dalam sana kita boleh check bonus, check point, check message dari Shaklee, order barang dan sebagainya. Untuk mereka yang tak nak simpan stok ataupun tak nak berjalan ke post laju atas sebab-sebab tertentu, anda juga boleh buat Shaklee 100% online. Order ja dari Shaklee, dan Shaklee akan post ke alamat customer anda. Senangkan? tiada alasan untuk anda tidak buat Shaklee. 


6. E-sell 
- Dalam Website Shaklee, ada satu button untuk E-sell (electronic sell) kita boleh create apa saja set yang kita nak pastu promote dan customer akan beli dengan klikkan link tersebut. Shaklee akan post untuk customer kita dan retail profit Shaklee akan bankin ke account kita pada setiap 15hb. friendly kan? Tak kira customer anda dimana juga semua boleh dapat produk Shaklee dengan hujung jari. 


Banyak kelebihan untuk menjadi Ahli Shaklee dan juga macam-macam cara online membantu kita berkembang.. Tiada alasan untuk kita tak buat Shaklee. 

Jom Sertailah team besar kami! 
014-8715350 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top