Shaklee Labuan: Membesar Bagai Juara

Adakah pemakanan anak anda seimbang?


kesihatan kanak-kanak; kentang goreng; kurang sihat; vitamin si kecil

Kanak-kanak mungkin tampak sihat dan cergas sepanjang aktiviti persekolahan mereka, ketika bermain dengan rakan-rakan dan apabila mereka tidur nyenyak pada malam hari. Namum, menurut satu kajian terkini, kebanyakan kanak-kanak mempeoleh 25% kalori harian daripada makanan ringan dan kentang goreng merupakan sumber sayuran utama dalam pemakanan mereka. 
kanak-kanak kurang nurtisi; kanak-kanak kurang vitamin; kesihatan kanak-kanak

Kajian menunjukkan bahawa kekurangan khasiat disebabkan pemakanan yang tidka seimbang boleh menjejaskan prestasi kanak-kanak di sekolah. Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) melaporkan bahawa kanak-kanak lebih mudah terdedah kepada kekurangan nutrien seperti zat besi, vitamin A dan Vitamin B. 

Kajian Pemakanan Kanak-kanak Malaysia 2013 mendapati 4.4% daripada populasi sampel 3,452 kanak-kanak yang berumur antara enam bulan dan 12 tahun mengalami masalah kekurangan zat besi dan vitamin A. Jika tak ditangani, kekurangan nutrien ini berpotensi membantutkan pertumbuhan dan menjejaskan perkembangan kognitif kanak-kanak. 

Kesihatan kanak-kanak; tumbesaran kanak-kanak; multivitamin kanak-kanak; perkembangan optimum kanak-kanak


jadi, bagaimana cara anda mendapat suplemen yang mereka perlukan untuk kesihatan dan perkembangan yang optimum? 

Vitalea for Children merupakan multivitamin untuk kanak-kanak yang kaya dengan vitamin dan mineral yang baik untuk kesihatan dan tumbesaran kanak-kanak. Ia dilengkapi dengan 18 jenis vitamin dan mineral termasuk kalsium, magnesium dan banyak lagi bagi membantu menyokong tulang yang kuat dan badan yang sihat

FORMULA SERBA BAHARU ini dicipta berteraskan kajian sains pemakanan yang teleh dijalankan lebih 100 tahun serta bersandarkan panduan kepakaran para pakar pemakanan dan saintis penyelidikan Shaklee. Ia mengandungi mikronutrien berspektrum luas. 

Vita Lea for Childrean; Multivitamin anak yang enak; vitamin terbaik anak; Shaklee Labuan; Shaklee Kudat; Shaklee Tawau; Shaklee Beaufort; Shaklee Kota Kinabalu; Shaklee kuching; Shaklee Port Dickson

Jika anak anda seorang yang aktif dan terlalu memilih makanan, berilah anak anda Vitalea ini. Ia mengandungi 100% vitamin C, D dan E juga tambahan 7 jenis vitamin B. Kandungan kalsium, magnesium dan zink yag terdapat didalamnya juga mampu membantu menguatkan tulang kanak-kanak

Kebanyakan kanak-kanak di Malaysia gemar memakan makanan segera yang tiada khasiat. Ini menyebabkan ramai kanak-kanak kekurangan nutrisi dalam kehidupan seharian. Kekurangan nutrisi akan memberi kesan negatif pada kesihatan dan pembesaran kanak-kanak juga menyebabkan sistem imunisasi badan menjadi lemah. Bila sistem imunisasi lemah, kanak-kanak akan mudah mendapat jangkitan.

Anak anda "kurang fokus", itu bermakna anak anda mengalami kekurangan nutrisi. Selain itu, kekurangan nutrisi juga akan menyebabkan pertumbuhan dan pertambahan berat badan menjadi lambat juga memberi kesan pada tumbesaran fizikal secara keseluruhan.

Shaklee Penang; Shaklee Balik Pulau; Shaklee Johor; Shaklee Muar; Shaklee Lawas; Vitamin terbaik kanak-kanak


Antara vitamin yang terdapat dalam Vitalea ini seperti Vitamin B, Kalsium dan Vitamin D, Iodine, Zat besi, Vitamin C, Vitamin A, Zink, Magnesium. Jom kita lihat fungsi vitamin-vitamin ini bagi membantu tumbesaran  dan menyokong kesihatan badan.

Baca lanjut tentang Vita Lea for Children -> Klink Disini 

BELI 3 Percuma 1 => RM333.00 

Berganda-ganda penjimatan sehingga 31.7.2016! 


Hubungi kami utk buat tempahan produk Shaklee serta dapatkan harga istimewa💓

✎ msg/whatsapp: 014-8715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
 email: aliciadanialee@gmail. com
IG : Alicia_Shaklee
* Free postage seluruh Malaysia. 

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top