Shaklee Labuan: Malu dan tak berkeyakinan dengan kulit sendiri......

Hari ini saya nak ambil kesempatan untuk berkongsi satu testimoni set kulit Shaklee bersama anda semua... Testimoni ini berkenaan dengan seorang gadis manis yang bernama Siti Farah (Cik Farah), berumur 22 tahun.... 


Saya pasti ramai gadis muda di luar sana juga mempunyai masalah jerawat yang teruk, hal ini mungkin kerana persekitaran, pemakanan dan juga hormon. Saya tak sabar nak kongsikan cerita Cik Farah supaya gadis-gadis di luar sana jangan rasa rendah diri, malu dan tidak berkeyakinan dengan kulit sendiri, semua masalah ada penyelesaian.... 

Cik Farah kenal saya melalui blog ini, selepas sebulan cuba set kulit Shaklee (ESP + Vita C + Zinc) lalu Cik Farah hubungi saya untuk daftar sebagai ahli dengan tujuan nak lebih jimat, sebab dah yakin dengan produk Shaklee pasti nak repeat order kan? 

Shaklee Labuan; ESP Shaklee; Vita C Shaklee; Zinc Shaklee; Shaklee kulit cantik; Tak ada lagi jerawat


Selepas memberi khidmat nasihat, lalu Cik Farah pun sign up member dengan PERCUMA! Ya, Shaklee dapat sign up member secara PERCUMA seumur hidup. Nak tahu? Boleh la whatapps saya 014-8715350

Set kulit cantik Shaklee; Kulit berjerawat; Malu; gadis manis; Duta Shaklee; Shaklee Labuan; Shaklee Lawas; Shaklee kudat; Shaklee Tawau

Set kulit cantik Shaklee; Kulit berjerawat; Malu; gadis manis; Duta Shaklee; Shaklee Labuan; Shaklee Lawas; Shaklee kudat; Shaklee Tawau

Banyak jenis jenama skincare dari yang murah sehinggalah yang mahal pun Cik Farah dah cuba, hampir putus asa dah.... Nasib google google terjumpa pula testimoni Set Kulit Shaklee, lalu Cik Farah pun cuba la... mana tahu memang berkesan wei.... Lepas amalkan ESP, Vita C dan Zinc bukan saja jerawat makin kecut dan kering tetapi sengugut dah berkurangan, badan dah makin sihat. 

Dengan niat baik, Cik farah mula berkongsi kebaikan Set Kulit Shaklee dengan semua rakan-rakan dan keluarga yang memerlukannya. Kini Cik Farah sendiri adalah Duta Set Kulit Shaklee. Walaupun, kulit belum pulih sepenuhnya, tetapi dengan penggunaan hanya sebulan dah ada kesan positif, jadi tak perlu lah nak buang masa lagi... Kita kongsi kebaikan bersama mereka yang perlu. Pasti ramai gadis diluar sana tengah "down" tentang kulit mereka. 

Set kulit cantik Shaklee; Kulit berjerawat; Malu; gadis manis; Duta Shaklee; Shaklee Labuan; Shaklee Lawas; Shaklee kudat; Shaklee Tawau
Ada yang tegur "siti, kau makin putih.jerawat pun sdh kering Dan kurang.xmcm hartu jerawat teruk,merah2 n nmpak fresh.Pakai apa?." Nengok kauu.. jerawat pun dikatanya nampak fresh.. adoyaii... mcm biasalah. Aku sentiasa cakap yg aku berjerawat itu betul. Makin putih? Aku rasa sama saja hahahah!! Tp kalau banding dari haritu mmg teruk tahap gaban lah kalau bab jerawat. Malu oi malu.. 
Tp sbnrnya berterima kasih sbb nampak perubahan diri ku. Jerawat pun dh kering..Pakai apa? makan SHAKLEE lah.. hihihi...Sorry la.. kulit aku xmcm kamu yg kulit licin. ramai cakap SHAKLEE mahal. Sebenarnya sgt berbaloi utk makan. Aku beli utk kesihatan dan kecantikan. Tak gituuuu..? Hehe


*yakin dgn produk ( paling cepat 3 bulan bukan 3 hari. Itu tipu kalau 3 hari!)
*kena rajin n konsisten makan
*air 3 liter cik kak ehhh... ( mmg muka aku lah ari2 kuar masuk tandas. Sorry acik cleaner)

Tidurlah. Mana tahu esok jadi comel sikit. Hahahahahahah..

Sharing dari Cik Farah 

Kalau anda yang mempunyai masalah seperti Cik Farah boleh dan rajikan diri hubungi Duta Set Kulit Shaklee untuk berborak-borak, pasti Cik Farah faham perasaan korang.  Konsultasi percuma akan diberi oleh Cik Farah  014-8595966 

Facebook: Cik Farah Hani 

Jangan lepaskan peluang ESP promo ni bulan yer.... 
Jemput baca -> ESP PROMO MARCH 2016
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top