Shaklee Labuan: RAHSIA VIVIX TERBONGKAR!!!

Bulan ini masih lagi bulan jimat untuk peminat setia Vivix Shaklee. Dapatkan Vivix Shaklee dengan harga superb runtuh. 



Bila kawan-kawan tau saya mengamalkan vivix mereka tanya kenapa? Rasa curiga la kan... muda muda ambil vivix pula... Disini adalah antara sebab kenapa saya ambil Vivix:

1.  Cegah kanser, sekarang ni macam-macam kanser ada jadi saya labur sedikit wang untuk mengecah daripada berubat kan? bukan murah tau kos perubatan. 


2.  Cegah penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, sakit jantung. Keluarga saya adalah keturunan kencing manis jadi saya kena lah berhati-hati. 



3. Anti penuaan maklumlah lagi 2 tahun umur akan masuk 3 siri jadi kenalah jaga. Perempuan ini paling takut "TUA" kan? 



4.  Kecantikan, kulit saya jenis sensitive jadi saya ambil vivix juga untuk tujuan kecantikan...

4 sebab ini saya ambil Vivix, sebab-sebab saya tu nampak sedikit tetapi impak yang besar tau..... Jadi jika anda ingin cuba boleh dapatakan konsultasi dari saya. Bulan ini Murah!!!!! Hanya sesudu sehari utk kesihatan optimum.

Vivix murah; harga runtuh; kesihatan optimum; supplement kanser; Shaklee balik pulau; Shaklee Labuan
Vivix murah; harga runtuh; kesihatan optimum; supplement kanser; Shaklee balik pulau; Shaklee Labuan

Nak tahu lebih? Hubungi saya 014-8715350
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top