Shaklee Labuan: Luka pembedahan kering dan rapat dalam 4 hari


Saya sangat excited nak share testimoni suami saya..... beliau baru menjalani pembedahan pembuangan ketumbuhan (epidermis cyst) di bahagian leher... pembedahan pada 21hb Dec berjalan dgn lancarnya, lepas itu mmg kami bergantung pada supplement shaklee sebab risau jangkitan kuman dan bernanah... 

Pada 29hb jahitan dibuka dan luka adalah seperti gambar di bawah.... selepas itu kami tingkatkan dose Zinc, luka kering dan rapat dalam 4 hari. Hebat kan?


Zinc complex; Shaklee labuan; shaklee lawas; shaklee kudat; luka pembedahan pulih cepat; shaklee balik pulau; shaklee sarawak; shaklee cameron


Sepanjang pantang suami saya ambil :

ESP, Zinc, Vita C, omega dan garlic untuk cepat pulih luka dan anti radang. Vivix untuk detox sebab takut ketumbuhan itu bersifat aktif, nasib selepas laporan kesihatan keluar ia hanya ketulan Minyak terkumpul. Lega la sikit....  Tak juga kurang Vita Lea utk kesihatan keseluruhan... macam biasa ostematrix, vita E, cinch shake dan cinch tea juga diamalkan seperti biasa. 

Saya rasa sangan lega dan gembira suami saya pulih dengan tanpa infection. Doctor pesan bahagian leher cepat berpeluh jadi peratus yang akan kena infection memang tinggi. 

Terima Kasih Shaklee, memberi kami sekeluarga yang terbaik. 


Promosi Shaklee; Jan 2016; New year promotion; produk kesihatan; Shaklee Balik Pulau; Shaklee Labuan; Shaklee Kudat
 

😍Kami mkn shaklee, kami kongsi kebaikan... .
💖
Promotion Jan 2016
Valid until 31.1.2016

Zinc complex 
Buy 3 Free 1 RM101.25
Buy 6 Free 2

Vivix 
Buy 6 Free 1 RM2850
Buy 2 (-5%) RM902.50

 Vita Lea for Children 
Buy 3 Free 1 RM333
Buy 6 Free 2


Kami makan Shaklee, kami kongsi kebaikan.... 


Untuk konsultasi lanjut serta mengetahui bagaimana untuk dapatkan harga istimewa boleh hubungi kami -> 014-8715350, FB : Alicia Dania Lee 


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : aliciadanaialee@gmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top