Autumn in my heart....

Drama Autumn in my heart... Siapa masih ingat drama ini? Kalau lahir pada 80an kebanyakkan pasti pernah tengok drama yang penuhi dengan tagisan. 

Autumn in my heart; Shaklee

Autumn in my heart adalah drama Korea yang pertama dan terakhir saya gila. Sekarang saya tiada lagi masa mau nangis nangis.... Saya masih ingat lagi waktu saya gila dengan autumn in my heart setiap episode saya akan sediakan tisu disebelah.  Sebenarnya agak stress dan sakit jiwa betul drama Korea ni... Mungkin saya bukan peminat drama Korea kot, tapi Mr. D sangat-sangat la suka dengan drama Korea, tapi tak pun dia romantik... Hehehehe 

13 tahun yang lalu setiap kali saya tengok drama Autum in my heart, dalam hati bila lah saya boleh sampai ke Korea yang cantik... Saya suka musim luruh yang cantik di Korea... daun-daun yang kering dan cuaca yang tak panas dan tak sejuk memang best... Impian saya ke Korea saya tanam dalam hati saya, sehingga terlupa. Baru-baru ini saya tercerita dengan Mr. D tentang Korea dan baru saya ingat impian saya yang 13 taman dalam hati saya. Jadi terus kami plan untuk ke Korea semua berlaku sangat last min. Mr D dan saya sebenarnya tak suka last min tapi yang Korea trip ni semua last min. Nasib la bonus Shaklee saya boleh tahan jadi trip ini juga "ditaja" oleh Shaklee. Trip kali ini saya bawa sekali ibu saya. 

Setelah 2 tahun bersama Shaklee dan capai beberapa impian saya, memang tak menyesal saya join Shaklee pada mulanya. Cuma saya menyesal kenapa saya tidak join Shaklee lebih awal. Everything happen for reason kan.... so saya still bersyukur sangat.... 

19days to Korea! 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top