Shaklee Tawau: Eksklusif Group Couching

Seperti apa yang anda tahu, Shaklee mengadakan H&W dan BOM di Tawau pada 13hb Sep 2015. Jadi, saya pun mengambil keputusan ini untuk mengadakan eksklusif group couching pada bisnes partner saya yang berada di Tawau. 

Dalam bisnes Shaklee, sistem dah disediakan... Tugas kami adalah membantu mereka untuk berjaya. Kami bersyukur kerana mentor kami sentiasa menyusun strategi untuk semua rakan bisnes berjaya dalam Shaklee. Mentor dah tahu jalan short cut utk berjaya. Kami apply apa yang mentor telah ajar kepada kami dan kami duplicate pula kepada downline (bisnes partner). 
Shaklee tawau; shaklee tawau yang paling aktif;

Eksklusif coaching selama 2 jam di Promenade Hotel, Tawau pada 13.9.2015. Ilmu dah ada, tinggal bermula ja lagi.... dari 5 orang saya berdoakan group Tawau semakin berkembang. 

Warga Tawau, 
jika anda berminat ingin tahu lebih bagaimana menjana pendapatan serta apa supplement/vitamin sesuai untuk anda dan keluarga boleh hubungi:- 

1. Puan Fatimah 016-8363898 Facebook: Arafat Qistina
2. Cik Suriani 0017-8280310 Facebook: Nany Naniey Suriani
3. Puan Suriati Yusof 013-8205920 
4. Puan Mtedar 014-2632001 Facebook: Mtedar Marzuki 
5. Encik Arafin 016-8202035 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top