SHAKLEE: Pulih Masalah Ruam Anak Anda!

Ruam merupakan masalah kulit yang biasa dialami dikalangan bayi namun begitu orang dewasa juga tidak terkecuali. 

Mengatasi ruam baby; kulit gatal; ruam susu; ruamg lampin; Herbal Blend paling best; krim bagus utk baby


Sungguhpun keadaan akan bertambah baik apabila bayi mencapai 3 tahun, walaupun ruam bukan penyakit berjangkit tetapi ia masih merupakan penyakit komplikasi yang sering menyebabkan keresahan anda dan ketiakselesaan anak anda. 

Masalah ruam di kalangan bayi adalah antara masalah yang tidak dapat dielakkan oleh ibu-ibu. Antaranya raum susu dan juga ruam lampin. 

TESTIMONI PELANGGAN:

1. "Sis, anak saya mengalami ruam susu di pipi selepas jumpa doctor gunakan cream XXX makin teruk ruam di pipi... kesian si baby mau cuim pun tak berani... selepas nampak iklan sis, saya cuba la sebab harga bukan mahal... makin pulih selepas guna Herbal blend.. saya dah kongsi pada kawan-kawan yg ada baby. TQ sis" ~ Lina, PJ

2. The best cream ever i use for my creek heel ~ Jj. Sabah

Mengatasi ruam baby; kulit gatal; ruam susu; ruamg lampin; Herbal Blend paling best; krim bagus utk baby ; Shaklee Labuan; Shaklee Tawau


Testimoni diri saya pula saya sentiasa bawa Herbal Blend dalam hand beg dan gunakannya sebagai lotion harian... Setiap kali saya balik kampung pasti saya tidak akan lupa sebab bila dah sapu nyamuk pun tak suka. 

Kegunaan Lain: 

  1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga 
  2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah 
  3. Bagus untuk lecur 
  4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
  5. Menghilangkan parut 
  6. Ruam pada bayi mahupun dewasa 


Banyak kegunaan kan? dengan hanya RM29.15 Herbal Blend Shaklee dapat membantu anda mengatasi ruam anak anda. 


Ingin dapatkan harga istimewa?

Hubungi saya segara 014-8715350 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top