Shaklee Labuan: Kurus tanpa ikat perut!

Pada entry ini, saya ingin berkongsi dengan anda tentang plan diet saya yang simple, senang dan tidak perlu ikat perut. 


60kg 

Sebelum jarum timbangan menunju ke 60kg, let's diet.... 

Shaklee lawas; Shaklee Tawau; Shaklee Labuan; Set kurus Shaklee; Duta Shaklee

Tarikh bermula diet -> 21hb Sep 2015

Misi 54Kg semakin dekat ..... 

6 hari kurang 1.8kg, lambat atau cepat??? 
Bagi saya diet saya ni adalah normal.... tidak turun dengan cepat sangat. 

Diet saya ni senang, saya makan ikut pyramid makanan.... Saya tidak singkirkan karbo, atau apa-apa jenis makanan yang kononnya mengemukkan. Saya makan apa yang saya suka, cuma kuantiti saya kurangkan dan ambil supplemen Shaklee membantu untuk bakar lemak, halang kolestrol untuk masuk ke darah kita, detox, meningkatkan metabolism badan dan shape up. 

Shaklee lawas; Shaklee Tawau; Shaklee Labuan; Set kurus Shaklee; Duta Shaklee

Bila saya mempunyai masa berlebihan, saya akan berjogging dan bersenam untuk keluarkan peluh supaya badan lebih cergas. 

Best diet dengan set slimming Shaklee, tidak rasa lapar, tidak perlu ikat perut dan yang paling best anda still boleh makan makanan kegemaran anda. INGAT, kuantiti kena kurangkan. 

Nak diet konsultasi? Jangan risau... saya akan memberi konsultasi selepas setiap pembelian secara percuma. 

Infomasi yang saya perlu adalah 
- berat badan sekarang 
- berat badan yang anda target 
- tinggi 
- umur 

Jom sama-sama kita diet dengan sihat tanpa pengsan atau perut berbunyi.... 

Hubungi saya untuk konsulatsi segera 014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top