Hari raya yang ke-3 buat saya


Selamat hari raya kepada saudara serta saudari Setahun hanya sekali merayakan hari yang mulia ini..... 



Pasti anda semua hafal lagu ni kan? hihihi.. lagu ni asyik bermain-main dalam otak saya kebelakangan ni... Biasalah excited nak balik beraya kan... Tahun ni Raya ke-3 buat saya, saya suka hari raya sebab ramai saudara mara yang tak pernah jumpa akan datang ke rumah mertua saya... Suasana kampung yang tenang dengan makanan-makanan yang best-best... Sangat best...  

Selalunya pada hari pertama hari raya, mertua saya akan sediakan kelupis... Dimana saya langsung tidak pernah cuba dan tidak tahu apa itu kelupis sebelum saya kahwin. Sekarang, saya dah tahu kelupis dan masih lagi tak berapa suka dengan rasa kelupis, mungkin belum lagi biasa kot...  *_* 

Kelupis
Biasanya hari raya ke-2, mertua saya akan buat rumah terbuka dan saya paling suka.. sebab saya boleh belajar cara dan resipi rendang mertua saya, itu sebab saya paling suka tolong mertua saya di dapur. Tahun ni tahun ke-3 saya, tetapi saya masih lagi tidak dapat hafal bahan-bahan rendang mertua saya, sebab terlalu rumit... Tak pa, i will never give up! 

Semua pun excited nak balik raya, bukan saya seorang ja kan. hihihihi

Esok saya dah balik kampung, line internet dekat kampung sangat terhad jadi kami nak ambil peluang ni untuk ucap "Selamat Hari Raya dan maaf zahir dan batin" kepada semua keluarga kami, kawan-kawan, bisnes partner dan customer yang dikasihi sekalian... 

Tangan dihulur maaf dipinta,

Erat hubungan sesama kita,
Semoga gembira di hari yang mulia ini,
Salah dan silap harap dimaaf,
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir dan Batin.


Ada sedikit pesaan dari kami untuk anda semua: 

Jangan lupa Keselamatan diri apabila dalam perjalan balik kampung, Drive safe! ingat orang tersayang yang menunggu kita di rumah. 

Jaga makan, sebab ada kawan saya yang doctor berkata ramai yang akan admit ke hospital kerana strok dan sebagainya. 

Jangan lupa Lecithin dan Herblax... Supaya lepas raya seluar masih muat dan tidak ada masalah kolestrol tinggi dan sembelit. 


Enjoy your raya! jika anda ada 2 kawan baik ni, tak perlu la anda control makan... 

Hubungi saya untuk konsultasi serta mengetahui bagaimana untuk dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa 014-8715350
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top