Shaklee Labuan: Exclusive coaching

Shaklee Labaun; group aktif shaklee labuan;





Share, sponsor and grow, kelas eksklusif dari Master Hj. Roslan pada 28 Jun 2015. Beliau telah bershaklee selama 24 tahun dan beliau tak sesekali pun join bisnes lain.  Walaupun entry ini agak lambat saya kongsikan tapi tips yang diberikan oleh beliau masih lagi segar dalam otak... 

Tahniah saya ucapkan kepada yang korbankan masa anda bersama keluarga dan hadir kelas ini dan menuntut ilmu yang mana boleh membantu anda mengubah nasib keluarga. Semua yang hadir setuju tak rugi hadir kelas Master Hj. Roslan.Untuk pengetahuan anda, beliau yang guide saya dapat bonus kereta dalam Shaklee. Beliau betul-betul penuh dengan pengetahuan dalam bisnes Shaklee. 

Mr.D sangat fokus
 
Banyak ilmu yang membantu orangnisasi kami berkembang, tetapi rugi sesiapa yang ikut kelas tetapi tak praktis. Sebagai seorang business leader yang hebat anda perlu ada ilmu tentang produk dan juga ilmu bagaimana untuk mengurus oraganisasi anda. Selamat hampir 2 tahun saya dalam Shaklee, setiap kali hadir ke kelas saya belajar benda baru. "Learning is a lifelong process".

Group foto
Pengedar yang hadir ada yang suri rumah, ada yang bekerjaya, yang penting yang hadir semua nak hidup luar biasa. Mereka nak freedom, kesihatan dan wang, hanya Shaklee saja dapat merealasikan impian kami!

JOM Fight untuk Master! 


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top