YES pack: Baby sihat ibu gembira

Good News untuk bakal ibu dan ibu-ibu dalam pantang.....

Apabila para bakal ibu tau mereka dah sah hamil mesti mereka akan cari produk yang terbaik untuk diri mereka dan si bayi dalam kandungan. Sama juga seperti ibu berpantang mereka mau luka cepat sembuh dan mempunyai susu ibu yang cukup supaya si baby tidak meragam. 
 
Banyak-banyak produk di pasaran, saya tidak berani jamin setakat mana selamat produk tersebut. Tetapi untuk peroduk Shaklee saya berani memberi 1000% jaminan produk shaklee adalah Halal, Selamat dan Berkesan.


OFFER HEBAT untuk anda tahu!!!! set pantang shaklee, set bersalin shaklee, jimat dan bagus set shaklee
Jom baca apa kata mereka yang mengamalkan produk Shaklee sejak awal hamil lagi.... 
KILIK DISINI 

Ingin nak dapatkan set ni??? Jangan risau anda boleh hubungi saya untuk konsultasi lanjut serta bagaimana untuk dapat  harga lebih istimewa... 014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top