Nutriferon dan Collagen kini kembali lagi!!!!

Setelah kian lama Nutriferon dan Collagen Shaklee out of stock memang ramai yang mencari. Bulan mei ni sangat best dapat banyak good news dari Shaklee untuk pengedar-pengedar sah Shaklee.

Kedua-dua produk ni memang kesukaan family saya kini dah kembali ke pasaran!!!!! Yipee...

Kami sekeluarga gantikan paracetamol dengan nutriferon, memang best! Rasa pun sedap...

Collagen shaklee pula,collagen yang paling best setelah banyak-banyak jenama collagen yang saya pernah cuba. 

Peminat Collagen dan Nutriferon memang happy la!!!

Jom kita borong!!! .

Shaklee nutriferon; shaklee collagen; Shaklee labuan; shaklee tawau; shaklee kota marudu; shaklee kota kinabalu; shaklee lawas

Hubungi saya untuk tempahan produk Shaklee serta mengetahui bagaimana untuk dapatkan harga istimewa. 014-8715350
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top