Shaklee: Multivitamin Shaklee pemenang hati si adik!

Shaklee ada multi-vitamin ka??? Ha... Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenal sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan kepada "Vita-min" dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.

Shaklee Labuan; vita-lea shaklee; multivitamin shaklee


Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang. 

Shaklee Labuan; vita-lea shaklee; multivitamin shaklee
Penyerapan yang patas

Tablet "Vita-Lea" ini disaluti dengan serbuk nutrisi - sprirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-tab". Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintergrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil. 

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai The BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.





Entri hari ni adalah khas untuk adik saya (Kenny). Dia berumur 24 tahun dan kerja di Genting Platation Berhad sebagai Mill Engineer. Masa makan, tidur semua tidak teratur, biasa la kerja sebagai Engineer kan. Masa dia memang 99% untuk kerja, biasa la muda dan masi bujung lagi kan. Ni la masa untuk dia menambah pengalaman.



Facebook pun dia kurang active sudah, kalau ada "in Engineering" pasti saya suruh dia klik yang itu. Adik saya ni dari kecil mempunyai masalah resdung, awal pagi pasti bersin selama 10min baru ok. Sejak tahun lepas lagi saya selalu suruh dia ambil vitamin Shaklee tetapi dia tidak mau sebab dia pernah ambil multivitamin XXX brand dan terus badan dia panas sehingga jatuh sakit. Itu la dia tidak percaya dengan Vitamin. Semasa CNY tahun ni kami berjumpa di Penang dan saya tidak putus asa lagi promote dia Vita Lea dengan sokongan adik bongsu saya, akhirnya dia beli juga twin pack Vita Lea dan daftar sebagai member. 



Adik bongsu saya memang pengamal vitamin Shaklee dan dia tahu kesan setiap vitamin dan memang berilmu untuk menjadi pengedar cuma masalah umur sebab masih under-age. Dia tinggal dengan saya dan rajin ikut saya hadir ceramah kesihatan Shaklee, itu la berilmu. 

Ok, back to cerita si adik ...selepas dia ambil Vita Lea dalam hati dia masi lagi ada perasaan takut jatuh sakit dan panas badan.... Tetapi selepas sebulan lebih dia ambil vita-lea, dia tidak jatuh sakit malah makin bertenaga. Dia kata resdung dia makin ok, sekarang jarang sudah dia bersin awal pagi. Dia memang percaya Shaklee sudah dan mula berkongsi... 

Saya paling suka dapat positive feedback dari family tentang vitamin Shaklee... Mereka sihat saya pun bahagia... 

Kalau ahli keluarga jatuh sakit mesti hati kita pun tidak senang kan, apa lagi saya yang jauh dari family. Mau balik pun kena naik 2 kali flight baru sampai. So, apa yang saya boleh buat adalah memberikan mereka the best supplement! semua health saya pun senang hati. 
 

Mahal ka multi-vitamin ni? mari kita buat sedikit pengiraan sebotol RM 88.75 (no GST) dan RM94.08 (GST) Sebotol mempunyai 120biji, Sehari perlu 2 biji so, sebotol boleh tahan sekurang-kurangnya 4 bulan kan? 

RM1.47 untuk 2 biji vita lea sehari untuk kawasan no GST

RM1.57 untuk 2 biji vita lea sehari untuk kawasan GST

Tak mampu ke? Rokok sekotak RM13.50 mampu pula... 

Ingat kesihatan tidak dapat beli dengan wang ringgit! Mencegah lebih baik daripada mengubati.
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top