Shaklee Labuan: Shaklee Wellness Fair yang Pertama di Labuan

Alhamdulilah Shaklee Wellness Fair yang PERTAMA di Labuan telah berlangsung dengan jayanya pada 17.1.2015

Seminggu sebelum wellness fair kami pengedar Shaklee dapat berita bahawa Team Shaklee akan menganjurkan wellness fair untuk team kami di Labuan.. Memang excited dengan berita tersebut.. Apa itu wellness fair? Sebelum ni pernah dengar tapi tak pernah join... jadi zero knowledge tentang wellness fair... Tapi itu semua tak penting, yang penting saya tau wellness fair tu ada pakar nutrisi shaklee akan memberi konsultasi tentang apa vitamin sesuai untuk tahap kesihatan kita. Jadi, saya pun mula beriklan tentang wellness shaklee, supaya warga Labuan boleh join. Semua SECARA PERCUMA! Baca sini

Pengedar shaklee aktif labuan
masing-masing ambil tempat duduk
Wellness fair shaklee merupakan satu pengalaman baru buat kami sebagai pengedar sah shaklee dan beberapa perkara baru yang saya belajar pada wellness fair (17.1.2015) tersebut. Antaranya adalah tentang kalsuim, apabila ketinggian kami disukat, nutritionist ada tanya saya "ketinggian Alicia ada berbeza sebelum ni?" saya jawab sama la.. dalam hati tergelak sebab takkan la umur mcm ni masih boleh tambah tinggi kan? hihihi.. Lepas tu barulah Nutritionist bagi tahu umur makin meningkat juga faktor kekurangan kalsium yang boleh menyebabkan tulang kita mula membongkok dan ketinggian kita menjadi menurun. Contohnya dulu 158cm sekarang 156cm. 

Sukat ketinggian oleh Ms Olivia
Nasib ada makan Ostematrix 4 biji sehari sebelum tidur... patut la ketinggian masi lagi sama... saya tak akan stop makan Ostematrix sampai bila-bila sebab saya tak nak jadi kerdil. Huhuhuhu... 

Cek berat, otot dan lemak dalam badan dan sekitar organ

Cek terkanan darah dari Ms Tracy 

Apa yang ada pada Shaklee Wellness Fair sebenarnya? Banyak aktiviti menarik seperti pre-health check - cek BMI (Ketinggian x Berat), cek lemak yang ada dalam badan dan sekitar organ serta tekanan darah, konsultasi dari pakar nutrisi tentang diet harian dan apa vitamin yang sesuai untuk tahap kesihatan anda, pengkongsian tentang produk, kuiz, cuba produk seperti -> Alfalfa, Vivix, Vita Lea for kids, ESP, Meal Shake dan Performance drink. Semua adalah PERCUMA ok! 

Ms Tracy tengah buat ice blended 3 Germ
Ramai yang excited menunggu untuk cuba ice blended 3 Gem
Apa itu 3 Gem? Nak tau lebih boleh KILIK DISINI

Resipi Ice Blended 3 Gem 

- 2 Sudu makan Meal Shake 
- 3 Sudu makan ESP
- 1 Sudu Makan Performance Drink 
- Ais secukupnya dan juga air ikut sukatan masing-masing.. Ready and blend dan hidangkan...

Senang kan? lagi best jika ada tambahan buah-buhan... 

Sis Fatimah (suri rumah) yang dapat bonus 3 angka dan Little Master Nasa
Ramai yang mempunyai tekanan darah tinggi biarpun umur 15tahun... Antara faktornya ialah sering tidur lewat, kurang minum air, banyak fokus main games dan banyak makan makanan segera dan juga stress kerja. 

Memang ramai yang tak sedar tahap kesihatan selagi tak jatuh sakit. Saya ingin ucapkan tahniah kepada mereka yang ambil inisiatif untuk berkorban hari sabtu anda untuk hadir ke program ini dan ambil tahu tentang kesihatan diri anda. 

"Just because you're not sick doen't mean you're healthy" 

Selepas tamat semua konsultasi, kami ambil kesempatan untuk dapatkan group coaching yang patas dan padat dari Master Norita. 

4 generasi Shaklee (Moyang, nenek, mak dan anak)


Memang best dapat banyak ilmu untuk business dan juga dapat ilmu tentang kesihatan diri... Semasa group coaching adik bongsu (14tahun) saya juga berada berdekatan dengan kami dan saya tak sangka dia dengar dan focus.. dalam perjalan balik rumah dia cakap "Jie jie, I like what the Master said.." dengan hairan saya tanya la.. sebab setahu saya adik saya ni lemah dalam BM. "She said only our self can destroy our dream and no one else" Wah... amazing.... Nampak tak? kalau kita berkawan dengan orang positif dan kita akan jadi positif dan saya nampak adik saya tu betul-betul suka dengan ayat tu... Bukan suka macam tu ja, saya pasti dia rasa maksud ayat tu memberi dia semangat semula... Sebab dia pernah nak putus asa dalam latihan basket ball dia. 

Thank you Master!

Nak dapatkan update program Shaklee di Labuan? PM saya email atau hp number anda... 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top